Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback ønskes på mit nye website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er netop i lanceringsfasen af mit seneste projekt; Artikeldatabasen Normando - og vil gerne høre jeres mening om sitet...so far. Der er altid noget, der kan blive bedre - noget man kan blive klogere på osv. Normando er som bekendt en artikeldatabase, hvorfor jeg med det samme vil sige, at jeg er bekendt med den skæbne flere af denne type sider har lidt gennem nogen tid i G....!
Mht til SEO, linkbuilding m.v. - er denne del også i startfasen.

Anyway, jeg vil alligevel gøre et forsøg, hvorfor jeg også vil gøre en dyd ud af at lægget vægt på indholdsdelen til gavn for potentielle læsere af de artikler, der forhåbentlig kommer på Normando med tiden.

Jeg er altid taknemmelig for ros/ris - så kom frisk :-)

Alle er naturligvis velkommen til at bidrage med sine artikler.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:22

Jesper Normann:

Hej Aminoer

Jeg er netop i lanceringsfasen af mit seneste projekt; Artikeldatabasen Normando - og vil gerne høre jeres mening om sitet...so far. Der er altid noget, der kan blive bedre - noget man kan blive klogere på osv. Normando er som bekendt en artikeldatabase, hvorfor jeg med det samme vil sige, at jeg er bekendt med den skæbne flere af denne type sider har lidt gennem nogen tid i G....!
Mht til SEO, linkbuilding m.v. - er denne del også i startfasen.

Anyway, jeg vil alligevel gøre et forsøg, hvorfor jeg også vil gøre en dyd ud af at lægget vægt på indholdsdelen til gavn for potentielle læsere af de artikler, der forhåbentlig kommer på Normando med tiden.

Jeg er altid taknemmelig for ros/ris - så kom frisk :-)

Alle er naturligvis velkommen til at bidrage med sine artikler.

Logoet er ikke lige min stil, men det er jo en smagssag ;-)

I øvrigt under registrering, hvor brugeren skal acceptere dine betingelser, burde du lave et link til dine betingelser samt din Private Policy, det forhøjer i hvert fald chancen for, at folk læser dem.

Den tekst du har stående ved kommentarfeltet, der oplyser brugeren om at det er påkrævet, kan du efter min mening godt gøre lidt mørkere!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 11:31

Tak for svar.

Ja, logoet er smag og behag :-) Er enig i, at et link under registrering til betingelser og Privat Policy vil være en fin ide. Tak igen.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 14:58
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34

menuen øverste de er meget mørke man kan kun se dem let når man vil klikke på dem det er især ikke nemt at se dem vis du ikke sider et sted meget lys eller har modlys mod computer 

fodnoten er også meget svær at se da den tekst er meget mørk der 

når man ikke kan se betingelserne i hoved menuen uden man kigger meget godt efter så er det svært at vide hvad du kræver før man opretter sig.

jeg synes det ville være smart at man kunne give karakter på artiklerne altså sådan et stjerne system

social medier på siden kunne jeg ikke se på siden så man let kunne likes din siden og dele denne her side , med google plus , facebook og gerne twitter , da social trust rank også betyder noget i google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 16:18

Hej Jesper,

Tja.. der er jo efterhånden nogen stykker, som har en side á la din - og jeg lidt svært ved at se værdien i den for nogen, men det kommer naturligvis hvis der kommer mange brugere..

Faldt lige over (c) Copyright... måske skulle det præciseres hvad et helt præcist er der er (C) på... Det er en MEGET risikabel forretning for en forfatter at overdrage 50/50 rettigheder til Normando... og jeg vil da klart fraråde dette med mindre der indgås en aftale, som også er til fordel for forfatter...

Umiddelbart får han/hun jo ikke andel i annonceindtægter og det fremgår hellere ikke om du som 50% ejer har ret til at initiere salg af artikler til trediepart - og eventuelt er forpligtiget til at betale for dette - eller om du har ret til "distribuere" artikler i databasen uden beregning til andre sites..

Jeg har selv spillet og skrevet musik hele mit liv og ved hvor problemtatisk arbejde med ophavsret er - 

Hvis du derimod har en ambition om at drive forlag, skal du måske overveje at læne dig mere om af forlagskontrakter m.v.?

Well..

Omkring selve sitet, så kan jeg hellere ikke li' logo og jeg må da indrømme at jeg synes at Google annoncer støjer voldsomt meget - og selvom du skriver at målet blot at gøre sitet omkostningsneutralt via annoncer, så lugter det lidt af at skulle skabe profit (hvilket er virkelig positivt, hvis det ikke kamufleres) og i fald af at Normando skal være kommercielt ville det måske være fedt med en ny og lidt "smartere" forretningsmodel...

Bare min mening, men alt det bedste..

Morten

N.B. Til forfattere.... læs betingelserne godt og tænk lige over hvad det er du accepterer... (kunne jo være en ny Harry Potter!)..

N.B. II: OG jeg kan se at mange af dine andre projekter er bygget over samme model.. ALT for mange Google annoncer, hvis det blot er til at cover cost... Sad

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 17:57

Mikael christiansen:

menuen øverste de er meget mørke man kan kun se dem let når man vil klikke på dem det er især ikke nemt at se dem vis du ikke sider et sted meget lys eller har modlys mod computer 

fodnoten er også meget svær at se da den tekst er meget mørk der 

når man ikke kan se betingelserne i hoved menuen uden man kigger meget godt efter så er det svært at vide hvad du kræver før man opretter sig.

jeg synes det ville være smart at man kunne give karakter på artiklerne altså sådan et stjerne system

social medier på siden kunne jeg ikke se på siden så man let kunne likes din siden og dele denne her side , med google plus , facebook og gerne twitter , da social trust rank også betyder noget i google

Tak for konstruktiv svar, Michael. sætter jeg pris på :-)
Du har flere gode pointer mht design. I forhold til karaktersystem - vil jeg overveje det lidt endnu.

Social deling finder du mellem forfatterboksen og kommentarformularen ;-)

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 18:06

Morten Reitoft:

Faldt lige over (c) Copyright... måske skulle det præciseres hvad et helt præcist er der er (C) på... Det er en MEGET risikabel forretning for en forfatter at overdrage 50/50 rettigheder til Normando... og jeg vil da klart fraråde dette med mindre der indgås en aftale, som også er til fordel for forfatter...

Umiddelbart får han/hun jo ikke andel i annonceindtægter og det fremgår hellere ikke om du som 50% ejer har ret til at initiere salg af artikler til trediepart - og eventuelt er forpligtiget til at betale for dette - eller om du har ret til "distribuere" artikler i databasen uden beregning til andre sites..

Jeg har selv spillet og skrevet musik hele mit liv og ved hvor problemtatisk arbejde med ophavsret er - 

Hvis du derimod har en ambition om at drive forlag, skal du måske overveje at læne dig mere om af forlagskontrakter m.v.?

Tak for svar, Morten - rart med andre øjne på, hvorfor jeg også postede dette indlæg :-)
Omkring copyright, kan du have ret i, at det kræver nærmere præcision - dette arbejder jeg videre med.
I forhold til rettighederne til artiklerne - vil de nu være forfatternes 100 % (i modsætning til fl. andre artikeldatabaser). Jeg er enig i dine betragtninger derom. Tak for det. Betingelser ændret - men der arbejdes videre på dem.

Morten Reitoft:
N.B. II: OG jeg kan se at mange af dine andre projekter er bygget over samme model.. ALT for mange Google annoncer, hvis det blot er til at cover cost... Sad

Tja...i mine øjne støjer Google AdSense ikke. Jeg er vant til at færdes på sites, hvor Google annoncer indgår og jeg vil da gerne kreditere webstedsejere for deres ydelser.
Mine sider og projekter er ikke bygger op omkring AdSense, men annoncerne indgår rigtig nok i en del af projekterne - men ikke noget jeg tjener skillingen på, kan jeg da godt afsløre.

Igen, tak for dit indspark Morten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Hej Jesper...

Har lige luret på din side. Der skert rigtig meget på siden og alt for meget man kan klikke på. Og så er der ikke meget symatri i siden vil ikke sige det er kastet ind. Men presset ind.
Dog bruger du ikke så mange farver det er jeg glad for.

Mvh

Lars

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 18:17

Lars Pihl:
Har lige luret på din side. Der skert rigtig meget på siden og alt for meget man kan klikke på. Og så er der ikke meget symatri i siden vil ikke sige det er kastet ind. Men presset ind.
Dog bruger du ikke så mange farver det er jeg glad for.

Tak Lars.

Jeg har forsøgt at undgå for voldsom farvesammensætning - men ellers er designet nu ikke det vigtigste på siden. Naturligvis, må siden gerne virke levende som sådan. Hmm..overvejer at ændre på fremvisningen af Google annoncerne, de fylder måske for meget ved siden af slideshowet.

Tag igen :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)