Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino på Messenger

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var mest spændt på om der var en funktion der blokerede for forskellige søgeord.
Så det syntes jeg er godt, kan desværre ikke komme med så mange andre ideer.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville jeg bare kunne skrive made4men og så sige til mine kunder at de altid kan finde mig derinde?
 

Men ellers rigtig fed hjemmeside, fed detalje når man trykker på smil knappen.:-)

 

Jeg synes dog grafikken helt øverst på knapperne. Ved forside kundeservice og betaling er lidt kantet når man kører musen over. Primært på grund af det store mellemrum i mellem det hvide der kommer frem

 

Derudover kunne det være fedt når man søger på et søgeord hvis man så kunne læse en lille kort beskrivelse:


fx. Business

Her snakker vi om handlen i Sønder Omme Brugsforening :-)

 

Ydermere synes jeg de blå streger i hver side på listen er lidt irriterende.

 

Derudover synes jeg at der mangler et unikt salgsargument på forsiden, som bruger mangler jeg lige det sidste argument for at downloade denne side.

 

På download siden synes jeg godt at man kan forbedre det lidt, denne side skal jo egentlig være den der bliver linket til kunne jeg forestille mig.

 

Man kunne evt. hente inspiration her http://get.live.com/messenger/overview


 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan sikrer man sig så imod spam fra alle mulige trælse personer der hurtigt vil kunne se et potentiale i at bruge sådan et system til systematisk spam?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hvejsel og Anders



hvis dine kunder henter loungetown messenger og tilføjer søgeordet made4men vil alle dine kunder komme i den gruppe, men du skal selv sørge for altid at være online

Dine kunder kan selvfølgelig selv bestemme om de vil være aktive i gruppen hele tiden,eller kun når de skal bruge din support



De grafiske ting er taget til efteretning.



Go idé med en kort forklarings tekst til søgeordene, er måske bare bange for at dem der opretter søgeordet/gruppen første gang, vil bive forviret over at skulle skrive en tekst som denne. Men det er helt sikkert noget man kunne gøre til en ting brugerne selv kunne vælge om de ville.



Det unike salgsargument er svært at finde, men er gået i tænkebox over det.



Anders til dit spørgsmål omkring spam, det må være et problem på mange communities, men på loungetown messengeren er der en bloker knap og en anmeld knap der kan bruges mod chikanrende brugere.
Hele idéen med loungetown er at det er mange lukkede communities samlet et sted, der kan være mange online bruger på systemet samtidigt, men det er kun de brugere som er tilføjet samme søgeord/gruppe som dig, der vil kunne kontakte dig, på den måde undgår man en stor del af den spam og uøndsket kontakt, der ville kunne opstå. 



Mvh.
Thomas



Side 2 ud af 2 (14 indlæg)