Hej aminoer Været igang en del år, men har et lille punkt med ny shop jeg er i tvivl om. Den danske importør har brokket sig over vi bruger billeder af produkterne, trods vi har taget billederne internationalt, men vælger vi at benytte den danske importør må vi gerne bruge billederne. Kan den danske importør bestemme det eller skal vi snakke med producenten ? Synes den er lidt svær, alle webshops i europa bruger de samme billeder, men vi får at vide vi skal bruge de danske af dem selv ellers skal de fjernes. Ja udover dette med billederne er de rigtig sure over vi parralimportere varene og de mister fortjeneste |
Jeg kan ikke rigitg se hvad den danske importør overhoved har med dig at gøre, men mindre han med producenten har en aftale som hedder, at alt hvad der sker af salg og marketing i Danmark skal godkendes af ham. Har han det ?
Du kan jo spørge ham. Har han ikke så kan han ikke blande sig, og har han så må du indrette dig efter det agentur som han har i Danmark hvilket også kan omfatte billeder.
Personligt tror jeg dog ikke han har, men man ved aldrig.
Kort sagt: Find ud af hvilken aftale han har, og hvad den omfatter.