I forbindelse med Muhamedkrisen ehvervede jeg domæne navnet www.supportdenmark.dk (og www.supportsweden.se når jeg nu var i gang). Tanken var at støtte DK virksomheder der kom i klemme i denne afære. Men andre kom mig i forkøbet og det blev ikke til mere. Navnene er så gode at jeg vil beholde dem, men jeg har ikke rigtigt tid til at udvikle en forretning til dem. Har nu fået den tanke at de måske kunne lejes ud for en periode til f.eks. sportsbegivenheder (OL 2008 - VM i bold ) eller andet relevant hvor support er aktuelt. Spørgsmålet til Aminoer er, om der er nogle faldgrupper i dette, f.eks.om lejer kunne gøre krav på navnet efter en tid. Eller om der er andre specielleforhold der skal tages højde for. Hvis nogen desuden har gode forslag til hvor navnene kunne bruges, er disse også velkomne. ![]() Er ideen syg og umulig hører jeg også gerne om dette ![]() Shopping-Guide til de bedste børnebutikker www.kids-domain.dk |
Hej
Prøv lige at læse lovgivningen om domæner.
Her er et uddrag af § 12.
§ 12. Registranter må ikke registrere og anvende internetdomænenavne i strid med god domænenavnsskik.
Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.
Med venlig hilsen
wesecureit
René