Hejsa, Lad os sige jeg har udviklet et nyt projekt, hvordan får jeg det så ud til folk. Skal jeg kontakte de danske medier så som ComON, Version2 og diverse, og spørger pænt om de ville skrive en artikel. Eller måske skal man bruge Google AdWords? Findes der andre reklame netværk hvor man kan specificere at den kun skal ud til Danmark? Jeg er lidt i vildrede, da jeg netop har færdigudviklet earndns.com men syntes ikke rigtig jeg kan få den ud i verden. Jeg har oprettet en Facebook og delt den med mine "venner", tilføjet "Like" knap samt Twitter på siden og skrevet et par artikler rundt omkring. Håber lidt jeg kan få nogen kvalificerede svar, for det er ikke første gang jeg har udviklet et efter min mening genialt projekt, det er bare aldrig rigtig lykkedes mig at få det ud til brugerne. Her er i hvert fald beskrivelsen af min nye projekt, så i har noget baggrunds relateret information omkring dette. Jeg har længe været træt af ikke at kunne se de tv shows og film jeg har lyst til, da de udkommer 12 måneder senere (eller oftest længere, hvis overhovedet). Alternativet har været at få adgang til hulu, netflix mm, med forskellige mere eller mindre besværlige tricks. Til sidst blev jeg så træt af at rode med alt det, at jeg har udviklet, en synes jeg perfekt løsning, som jeg så har udbudt som produkt til alle som har det ligesom mig. Nu kan jeg se mine ynglings serier når jeg har lyst så de ikke går i glemmebogen, og det eneste jeg skulle gøre var at skifte min DNS server...hvis nogen er interesserede kan de se mere på earndns.com -- Er det helt umuligt at basere en ide til en forretning på dette, og er det kun mig som syntes dette er en rigtig god ide, eller mangler jeg bare basalt viden omkring social netværk og muligheden for at udnytte disse til at få sine ideer ud i verden. Med venlig hilsen |
Vise sit nye projekt frem, hvordan?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)