Jeg er ikke sikker på der findes et site der samler lige præcis de affiliate netværk I bruger hvis det er mange mindre sites med deres egne affiliate programmer ...
I kan evt. skrive et lille script der selv henter dataerne ind fra siderne ... Jeg har selv gjort det med PartnerAds og Euroads .. så jeg modtager en mail med de info ... det er ret simpelt ... men med 100 kommer det nok til at tage noget tid ;)
Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!
Hvis det er CPA I benytter og ikke revenue share, så kan der være god fidus I at hente kampagnerne hos nogle af de netværk, der har samlet en masse gambling affiliates. Der kan du også få forbedrede aftaler, hvis du sender mange nye kunder afsted - også selvom de er spredt ud på mange sites.
Langt det meste af vores indkomst kommer fra rev share - så det er da skidt hvis det er mere besværligt end med CPA - det øger jo ikke muligheden for at det perfekte program ligger der ude.
Men det jeg generelt hører Jer sige, er at man kan ikke lave et program, der reelt bare kan "gå ind alle steder og hente de data ud som man har brug for". Det skal kodes hvor i affiliate kontoen de skal hente informationerne og hvilke der skal tages med ud... Er det korrekt? For så skal der jo skrives et script (tror jeg der var en der kaldte det) for hver eneste partner man har... og nogen script-skriver er jeg i hvert fald ikke
Langt det meste af vores indkomst kommer fra rev share - så det er da skidt hvis det er mere besværligt end med CPA
Nej, det jeg mener er, at det er smartest at køre med rev. share hos det interne program fra bookmakeren - som I gør nu. Alternativt kan man jo miste en masse spillere, hvis bookmakeren pludselig stopper samarbejdet med et eksternt netværk.
Havde det været CPA aftaler, er det jo hip som hap, om man benytter deres interne program, eller bruger et eksternt netværk.