Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside designer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle her på amino!
Jeg står her og mangler en person der er god til hjemmeside design, og er kreativ efter som jeg også mangler et logo. Jeg står selv og er rimelig god til at kode,  og er mest interreseret i php html, ajax, men eftersom photoshop aldrig rigtig har været mig, eller jeg ikk har gidet at lærer det, så kan jeg ikk finde ud af det :) 
Skriv endelig hvis du er interreseret, fordi har en god idee :)

/mvh jesper

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:51

Billige seo pakker

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:09

Hej Jesper.

Vi tilbyder såvel design af logo som hjemmesider, du skal være velkommen til at sende mig en PM eller sende mig en mail på support@EuDesign.dk

Så kan vi tage en videre dialog om dine ønsker og ideer.

Lad du os om photoshop, det er vi eksperter i :)

Mvh. Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 23:08

Hej Jesper

Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående af webfolk og grafikere som kan levere en super side bygget på Joomla som efter vores mening er et af de mest bruger venlige systemer som bla. er super lette at veligeholde og ligeledes oprette nye sider i.

Hvis du vil se nogle af de sider som vi har lavet, er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Når vi har talt sammen om opgaven laver vi til at starte med et par PSD filer i Photoshop så designet kan lægges fast og derefter levere vi det du mangler. hvis du vil kan vi også sætte det op for dig i joomla eller ligende.

Du kan kontakte mig på telefon 40204547 eller sende en mail retur

Mvh

Morten

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 15:38

Hej Jesper,

Har du ikke allerede fundet en samarbejdspartner, er vi også interesserede i at byde ind på opgaven.

Send evt. en privatbesked hvis det endnu ikke er for sent

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)