Hej alle her på amino! |
Hej Jesper
jeg vil da gerne hjalpe dig
kontakt mig her
lars@tjenester.dk
skype dk121doc
Hej alle her på amino! |
Hej Jesper jeg vil da gerne hjalpe dig kontakt mig her lars@tjenester.dk |
Billige seo pakker
Hej Jesper. Vi tilbyder såvel design af logo som hjemmesider, du skal være velkommen til at sende mig en PM eller sende mig en mail på support@EuDesign.dk Så kan vi tage en videre dialog om dine ønsker og ideer. Lad du os om photoshop, det er vi eksperter i :) Mvh. Jesper |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Hej Jesper Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående af webfolk og grafikere som kan levere en super side bygget på Joomla som efter vores mening er et af de mest bruger venlige systemer som bla. er super lette at veligeholde og ligeledes oprette nye sider i. Hvis du vil se nogle af de sider som vi har lavet, er du mere end velkommen til at kontakte mig. Når vi har talt sammen om opgaven laver vi til at starte med et par PSD filer i Photoshop så designet kan lægges fast og derefter levere vi det du mangler. hvis du vil kan vi også sætte det op for dig i joomla eller ligende. Du kan kontakte mig på telefon 40204547 eller sende en mail retur Mvh Morten |
Hej Jesper, Send evt. en privatbesked hvis det endnu ikke er for sent |
Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me