Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver dette link værdi?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 02:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

DU har da helt rat jeg vil også have 100 gode link men hvor og hvor lang tid tager det så :-)

og giver det penge, at brug al den tid,

jeg kan sige dig en ting for hver 100 link du laver få du måske kun 5 til 10 linksgoogle

men du har da helt rat jeg ville da også heller have et link på dr.dk eller tv 2.dk forside :-)

men hvor mange link har du så :-) i din google webmaster tool ?

og bare lige for at sige en ting mit website har været på side 1 på  bing google og yahoo men det gav mig ikke penge eller nok besøg  :-)   og vi taler om keyword som pad 3 eller køb ipad 3

de gav ca 20 - 30 besøg om dagen fra google     men vi taler om den nye ipad 3  som keyword 

og det er ikke 1000 links men 1000 domæner  med 10.000 links

man det er nu mere for sjov og bare det jeg kan lave Linkbuilding er ok for mig

hvordan man så vægler og gøre det er op til en selv ikke :-)   jeg kunne jo også bare lave måske 100 link på et keyword og 200 på et anden keyword  etc.   tænk nu over det    de 1000 domæner  med 10.000 links er bare sjov :-)    jeg kan da bare lave links til alle websites.

du kan jo ikke stoppe mig fra at lave link til dit website :-)    så får du også 1000 crappy-links.:-)

Jeg kan jo lave link til allle website om du vil have det eller ej. tænk over det.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:42

En tur til toppen, da jeg ikke har fået svar :(

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 20:25

Alex Westergaard:
Du skal også huske på, at det er ligemeget hvor mange back-links du har, hvis de linker på de forkerte søge-ord/ubrugelige søge-ord.

Hej Alex,

Det er nu ikke ligemeget. Alle links tæller (med mindre de lige kommer fra et site, som Goggle ikke bryder sig om) uanset anker tekst.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:44

Efter hvad jeg "har lært" (jeg har meget at lære endnu), så tæller alle links, også selvom der ikke er tekst med "gule bøffer " på. Faktisk så hvis du kun har links med ankertekst vil Google nok synes at det er lidt unaturligt, og det kan trække ned. Bare det at dit navn er omtalt i en artikel tæller også.
Jeg vil lige tilføje at jeg ikke er ekspert overhovedet på det her område.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Jørgensen:
Ja dit site ranker nemlig SÅ godt...not.

Den kommentar var altså til et indlæg, der er blevet slettet og ikke til trådstarter.
Så kom glad med jeres 1 stjerner.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Skrevet kl. 21:15

Jonas Jørgensen:

Jonas Jørgensen:
Ja dit site ranker nemlig SÅ godt...not.

Den kommentar var altså til et indlæg, der er blevet slettet og ikke til trådstarter.
Så kom glad med jeres 1 stjerner.

Forstår heller ikke at du har fået en stjerne på den, men det er ikke til at se at der er slettet indlæg. Så det har helt sikkert ikke været med vilje ;)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Skrevet kl. 21:18

I stedet for al det OT snak, er der så virkelig ingen på amino der kan svare på om sådan et udgående link giver noget værdi?

Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:06
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 11:28

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)