Kan det lade sig gøre at indstille sin computer til kun at kunne åbne bestemte internet sider. Hvis jeg f.eks KUN vil gå på Amino.dk fra min computer og ikke andre sider?
Eller omvendt spærre for bestemte sider. Hvis jeg f.eks IKKE skal kunne gå på Amino.dk?
gælder det for hele computeren og ikke bare en enkelt browser
Alt efter hvilken browser du bruger, kan du gå ind og lave "trust filter" som gør at alle sider kommer frem med en "blokering" ponær sider som har "trust" på dit filter :)
Tak for linket. Jeg har tidligere prøvet at ændre i min hosts fil - uden held, men jeg vil lige prøve at læse teksten her og se, hvad jeg gjorde forkert :-)
Laver jeg et Trust filter under internet indstillinger?
Hvis du går ind under
Kontrolpanel --> Netværk & Sikkerhed --> Internet Instillinger
Så kommer formen op for din browsere. Der kan du vælge
security --> Restricted sites (Her under kan du blokere sider, for din pc, det er nemmere at manage end host filen.)
Der inde under kan du også lave et filter, jeg kan bare ikke lige selv finde knappen på Windows 7. Leder lige, og så skriver jeg lige hvis jeg finder den :)
Kontrolpanel --> Netværk & Sikkerhed --> Internet Instillinger
Så kommer formen op for din browsere. Der kan du vælge
Det har jeg prøvet og kan også se at listen er gemt, men af en eller anden grund kan jeg stadig gå ind på siderne. Jeg har også prøvet at genstarte computeren, men siderne er stadig tilgængelige.
Derfor troede jeg egentlig at jeg havde misforstået meningen med "Restricted sites"