Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt skal visualiseres - Kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

Jeg skal lave et pitch af min idé og skal i den sammenhæng have visualiseret produktet. Det drejer sig om et handlingsforløb på ca. 1-2 minutter. Jeg har været i kontakt med 3D animatorer men jeg har fundet ud af, at det er slet ikke så omfattende et projekt det skal være. Til sammenligning skal det være nogenlunde som dette link:

http://www.youtube.com/watch?v=hoUs4JwWkuw

Handlingen er anderledes men det er nogenlunde samme kvalitet der skal produceres.

Hvis du kan hjælpe, vil jeg meget gerne høre fra dig og snakke pris, forventninger m.m. Alternativt, hvis du har kender nogen som bør kunne hjælpe må du meget gerne skrive dette. 

De bedste hilser,

 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøves ikke engang at være i 3D.

2D fungerer også.

Er der en der har de kompetencer jeg leder efter?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kig forbi www.j3e.dk eller send mig en mail på design@j3e.dk

Vi laver korte reklamespots og produktpræsentationer. Vi laver både 3D modellering og animation, samt 2D visualisering. Prisen er meget fornuftig da vi lige er startet op og har brug for referencer. Vi har dog flere års erfaring.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Passionforsalg:

Hej allesammen, 

Jeg skal lave et pitch af min idé og skal i den sammenhæng have visualiseret produktet. Det drejer sig om et handlingsforløb på ca. 1-2 minutter. Jeg har været i kontakt med 3D animatorer men jeg har fundet ud af, at det er slet ikke så omfattende et projekt det skal være. Til sammenligning skal det være nogenlunde som dette link:

Handlingen er anderledes men det er nogenlunde samme kvalitet der skal produceres.

Hvis du kan hjælpe, vil jeg meget gerne høre fra dig og snakke pris, forventninger m.m. Alternativt, hvis du har kender nogen som bør kunne hjælpe må du meget gerne skrive dette. 

De bedste hilser,

 

Hej

Ham her kan muligvis hjælpe dig.

http://www.chromascope.dk/

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)