Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er lige blevet færdig med min firma side som snart skal lanceres, hvad syntes i om den?
Kom med noget konstruktiv kritik

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 08:06

Toke Bohl:

Hej Amino.

Jeg er lige blevet færdig med min firma side som snart skal lanceres, hvad syntes i om den?
Kom med noget konstruktiv kritik 

Jeg synes den blå farve i logoet bryder din farvepalette, det ville - i min verden - være bedre med en sort og orange, så du holder dig til den samme farvepalette.

Jeg er heller ikke just fan af den "divider" du har i mellem dine menupunkter - den kunne du sagtens gøre mindre. Jeg synes dit fokus ender med at lige på dine "dividers" fremfor menupunkterne.

Jeg ved ikke om det kun er på billedet, men jeg synes at det er en smule svært at læse teksten i de små rubrikker du har under din slider.

Det var blot lidt hurtigt respons, der forhåbentligvis er brugbart. Du må have en fortsat god dag!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

Hej Nicolai.

Mange tak for din feedback.
Ved godt det er en smule småt men blev nød til at zoome ud ellers kunne man ikke se hele siden.

Andre? 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:02

Hej Toke

Jeg bliver på den ene eller anden måde lidt forvirret når jeg ser din side. Den minder om en affiliate side. Måske er det fordi der står Magento så mange steder.
Måske skal du blot sætte flere troværdigheds symboler på forsiden - sådan noget som:
Reference udtalelser, kreditkort (selvom man ikke kan handle online hos dig, viser det ofte et troværdigt signal synes jeg). Måske også et billede der viser hvor let beslutningen er om at vælge dig som leverandør - måske et tilbud på pakke løsning?

håber du kan bruge det - god vind.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)