Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program er benyttet til dette?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer derude,

Jeg skal have animeret en film af mit produkt og har fundet en video på YouTube som jeg synes afspejler meget godt hvad der skal laves. Er der nogen af jer der har erfaringer med sådanne programmer?

">

">

De bedste hilsner i det gode vejr,

Passionforsalg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Papio Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg bruger bl.a daz3d http://www.daz3d.com/ til at lave små animations fil .. Det er måske ikke de nemmeste programmer at gå igang med, men helt klart en lettere løsning end at kaste sig ud i regulær 3d modelering og animation... 

der er masser af præ fabrikerede figurer, animationer og omgivelser man kan købe sig til og en hel del freebies.... og så vidt jeg lige kan se er deres lite versioner af programmerne gratis lige for tiden..

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. 

Tak for dit indlæg.

Har du erfaring med animationsfilm og har du noget arbejde jeg må se? 

Det er ikke et projekt jeg agter at gå igang med på egen hånd, men nærmere at købe mig til det.

/

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Papio Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det er på rent hygge plan det jeg har lavet, så jeg kan nok ikke hjælpe dig så meget der :) . Jeg faldt blot over programmerne da jeg var på udkig efter en let og billig måde at skaffe noget prototype grafik til et spil projekt - men hvis du skal ud og købe dig til det, så behøver du nok ikke bekymrer dig så meget om selve værktøjet. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)