Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg låne 2½ minut af din tid til et kort spørgeskema

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er fire studernede på CBS/Handelshøjskolen i København, som i forbindelse med vores 2. års bachelor-opgave gerne vil vide lidt om din holdning til Jyske Bank

Spørgeskemaet tager ikke mere end et par minutter at udfylde og det er helt anonymt.

Du finder det her:
www.kortlink.dk/3vme

På forhånd tak for din hjælp

Hvis du har kommentarer eller særligt kritik af spørgeskemaet så skriv gerne en svar her... jeg vil meget gerne høre alt.

Tilmeldt 3. May 06
Skrevet kl. 15:27
Et lille spg i øvrigt.

Nogen som har ideer til hvordan/hvor vi kan sprede dette spørgeskema

Vi har ikke penge til at betale for at det sendes ud gennem alle mulige kanaler som koster penge, men vil gerne have så stor spredning af respondenterne som muligt. Derfor vil vi gerne have den ud alle mulige steder (uden at skrive steder hvor vi generer folk)

Hvis nogen har ideer, så sig endeligt til :-)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3020
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 15:48
Hvor mange svar skal I bruge da? Jeg vil tro, at I ved at poste det her på Amino kan skaffe rigeligt med besvarelser. Jeg prøvede selv det samme, da jeg studerede, og vi var en 6 mands gruppe, der lavede et online spørgeskema.

Vi kontaktede hver ca. 10 personer i vores netværk og familie, og bad dem sende den videre, hvis de kendte nogen som ville deltage. Vi endte med at have omkring 100 besvarelser på den baggrund.

Ps. jeg har svaret... ;-)

Tilmeldt 2. Apr 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:57
Hallo så er der svaret.

Pøj Pøj med opgaven.

Tilmeldt 3. May 06
Skrevet kl. 18:50
Dato: 22-05-2007 15:47:45 Forfatter: meJensen
Hvor mange svar skal I bruge da? Jeg vil tro, at I ved at poste det her på Amino kan skaffe rigeligt med besvarelser. Jeg prøvede selv det samme, da jeg studerede, og vi var en 6 mands gruppe, der lavede et online spørgeskema.

Vi kontaktede hver ca. 10 personer i vores netværk og familie, og bad dem sende den videre, hvis de kendte nogen som ville deltage. Vi endte med at have omkring 100 besvarelser på den baggrund.

Ps. jeg har svaret... ;-)

Det var ikke ment som at vi ikke får nok fra Amino, men mere at hvis der lige var nogen som vidste lige STEDET at lægge linket ud, så måtte vedkommende da gerne vidensdele lidt :-)

Vi har sendt ud i eget netværk, nært-relaterede studier vi kender nogen fra osv, men jo flere besvarelser vi får, jo lettere bliver det at argumentere for at undersøgelsen er repræsentativ, så derfor vil vi gerne ud alle det steder hvor vi kan.

Tak til alle dem som allerede har svaret ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)