Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ændret min webshop - virker det ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

Jeg har skrevet om min webshop www.hair247.dk  før og fik nogle gode inputs .

Jeg har lavet nogle ændringer - i de ting jeg var enige om burde ændres. Jeg vil meget gerne have noget feedback på

sidens nye udformning.



- Evt. gode ideer til at øge min købsfrekvens...

 

Jeg har brugt meget tid på SEO og har lavet en del ændringer, men nogle gange kan man ikke se skoven for

bare træer.

Håber på konstruktiv kritik - gerne hård kritik !!

På forhånd mange tak

Mvh

Jan






 





Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jan!



Jeg har zappet lidt rundt på dine sider og her er nogle af mine tanker på turen:



Jeg er vild med dine damefotografier – flotte damer med lækkert hår - billeder der giver mig lyst til at komme under behandling hos en frisør! Måske det var en ide at gøre tidsbestilling over Internettet til en del af dit koncept? Ved ikke om der allerede er andre frisør salooner der har gjort dette muligt ej heller om det er for omfattende med angivelse af forskellige tider som behandlingerne tager.



På min tur rundt i shoppen kom jeg ind på et produkt og ville se det i stor størrelse, klikkede på fotografiet som der står og fik en laaaang næse … for det billede der kom op var/er nøjagtig samme størrelse som det jeg allerede kan se. Blev lidt irriteret, men også nysgerrig og ville se om det var det eneste produkt der havde de samme foto mål på lille og større … og kunne konstaterer at alle fotografier har samme størrelse … der er overhovedet ingen forskel! Hvis ikke der er forskel på foto størrelsen, hvorfor skal kunden så ” Klik på billedet, for at se et større billede”?



”Sammensæt Dit tilbud” Ideen med at give speciel rabat på køb af flere selvvalgte produkter er super … men hvorfor skal kunden sende en mail om det? I mit system kan jeg gå direkte ind på den enkelte kundes faktura og give rabat … kan det ikke lade sig gøre i dit? Måske du kunne gøre det mere gennemskueligt, således at kunden ikke sider i den anden ende og tænker ”Bare de er i godt humør i dag – så jeg får en god rabat” Du ved jo allerede nu hvor meget du vil give i rabat på de enkelte produkter, så måske en gennemsnitspris kunne udregnes og skrives på. F.eks. sådan her: Ved køb af 4 selvvalgte produkter gives kr. xx i rabat eller ved køb af 3 selvvalgte produkter gives xx% i rabat …



Produkt logoer er fine at have, men de kan kun ses på forsiden. De ville få en mere central og lettilgængelig placering hvis de kom ud i venstre kolonne … så ville de også kunne ses og blive klikket på, uanset hvilken siden man er på. Det ville gøre det lettere for sådan en som mig



Jeg håber at du kan bruge mine tanker og at du modtager dem i den positive ånd de er skrevet
&nbs
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)