Er det en WordPress side? Jeg har lavet en side for en, og den var blevet hacket i den grad. Der var tilføjet .htaccess filer i alle biblioteker, rettet i en masse filer og tilføjet php filer i alle biblioteker (også uden for WordPress installationen). Jeg installerede forfra i weekenden, for så blot at finde siden hacket igen i dag - sikkert pga. af de filer der ligger spredt rundt omkring på webhotellet, som jeg først blev opmærksom på i dag.
Så det jeg vil sige med ovenstående er, at det ikke er sikkert, at du nemt kan redde dig ud af at være blevet hacket. Men du kan starte med at skifte kodeord til Admin og database som det første.
Hvis der vitterligt kun er rettet i en .htaccess fil, bør du kunne slette det indhold der redirecter ved at åbne filen og rette i indholdet. Har du tjekket, at du ikke har fået nye php filer (i mit tilfælde hedder de alle 663.php). Og for nysgerighedens skyld, hvor er du hostet (hos mig - eller ham jeg laver siden for - er det Meebox).
Hej søren, mistænker det ikke er .htaccess filen udfra hvad du har beskrevet:
"som gør man skifter til en anden side på nogle af mine indlæg." <- nogle dvs ikke alle, dvs han har lagt noget content op i endten indlægget eller kommentarerne som gør at den vidersender til hans side.
Det er meebox og de kunne ikke hjælpe mig med at rette den.
Jeg har en backup, hvor der er .htaccess filen. Men kan ikke ændre den som jeg bruger nu, der kommer bare en fejl meddelelse. Så det kan være, at der er ændret i andre ting.