Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacked. Hjælp til at få lavet .htaccess fil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet hacked og skal have hjælp til at få lavet en ny .htaccess fil. Det må gerne være nu eller hurtigt mulig. 

Har et par hundrede jeg kan give som tak for hælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Hej Søren, 

Hvad skal den htaccess fil indeholde? :-)

Hvad skal den bruges til :-) ??

Dbh Jannik

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 20:42

Er en noob når det kommer til sådan noget. Har ingen ide. Den skal vel være det den var før. Den skal ikke linke til andre sider end min egen.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 20:49

Er det en WordPress side? Jeg har lavet en side for en, og den var blevet hacket i den grad. Der var tilføjet .htaccess filer i alle biblioteker, rettet i en masse filer og tilføjet php filer i alle biblioteker (også uden for WordPress installationen). Jeg installerede forfra i weekenden, for så blot at finde siden hacket igen i dag - sikkert pga. af de filer der ligger spredt rundt omkring på webhotellet, som jeg først blev opmærksom på i dag.

Så det jeg vil sige med ovenstående er, at det ikke er sikkert, at du nemt kan redde dig ud af at være blevet hacket. Men du kan starte med at skifte kodeord til Admin og database som det første. 

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 20:56

Ja det er wordpress. Så vidt jeg kan se er der kun ændret i .htaccess filen, som gør man skifter til en anden side på nogle af mine indlæg

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:38

Hvis der vitterligt kun er rettet i en .htaccess fil, bør du kunne slette det indhold der redirecter ved at åbne filen og rette i indholdet. Har du tjekket, at du ikke har fået nye php filer (i mit tilfælde hedder de alle 663.php). Og for nysgerighedens skyld, hvor er du hostet (hos mig - eller ham jeg laver siden for - er det Meebox).

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:43

Hvis det ønskes, kan jeg godt tage et kig på det med det samme og se, om det er noget, jeg kan ordne. 

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:50

Hej søren, mistænker det ikke er .htaccess filen udfra hvad du har beskrevet:

"som gør man skifter til en anden side på nogle af mine indlæg." <- nogle dvs ikke alle, dvs han har lagt noget content op i endten indlægget eller kommentarerne som gør at den vidersender til hans side. 

Skriv til mig, så kan jeg måske hjælpe dig.

Fra Århus
Tilmeldt 20. Aug 10
Skrevet kl. 21:59

Det er meebox og de kunne ikke hjælpe mig med at rette den.

Jeg har en backup, hvor der er .htaccess filen. Men kan ikke ændre den som jeg bruger nu, der kommer bare en fejl meddelelse. Så det kan være, at der er ændret i andre ting. 

Man kan tilføje mig på skype: sorenrasmussen88

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)