Hjælp til min hjemmeside menu.
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Hej aminoer.
Jeg har et lille men alligevel stort problem med min side. Når man går ind på min side på en PC, så kan man gå ind på menuen via. den røde pil øverst, men menu punkterne er helt mørke og kan knap nok ses. På min mac, er de lyse og virker helt optimalt? Jeg har prøvet i 100 år og 1 dag at finde en løsning men det har jeg desværre ikke kunnet.
Derfor tænkte jeg på om der er en der kan give min en hjælpende hånd med menuen herinde fra? Jeg ville virkelig gerne finde ud af løsningen på dette store og alligevel lille problem.
Designerszone.dk
Mvh. Daniel Kongsted Petersen.
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Hejsa
Jeg sidder ved en PC/Chrome. Synes nu ikke din menu virker mørk. Prøv at tag et screenshot af din menu og vedhæft den som billede her i tråden.
Mvh Mikael
Svar
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Prøv med explorer hmm. Jeg sætter mig lige ved min pc og tager et screenshot, 2 min.
Mvh.
Svar
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Her er menuen helt væk nærmest pga. den mørke farve.
Svar
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Hmm, sådan ser det ikke ud hos mig. Testet i IE9 og nyeste Chrome. Screenshot er fra IE9.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
26-03-2012 kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Prøv at finde din CSS-fil "large.css"
I følgende afsnit -->
nav#main-nav #nav-options #filters{position:absolute;display:none;width:87%;margin-top:0;} nav#main-nav #nav-options ul{display:block;margin-bottom:15%;width:183px;} nav#main-nav #nav-options ul li{display:block;padding:0px;} nav#main-nav #nav-options ul li a{ display:inline; -moz-transition: all .7s; -webkit-transition: all .7s; -o-transition: all .7s; transition: all .7s; width:110%; background:transparent; font-size: 1.45em; *font-size: 1.2em; font-style: italic; font-weight:100; font-weight:300\9; line-height: .95em; color:#313131; display:block; text-decoration:none; padding-left:10px;
Koden markeret med fed er mit umiddelbare løsning på problemet. Du kan ændre denne til en hvis farve.
Håber det hjælper...
MVH Henrik Krog Jensen
Svar
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Det var lige det der løste problemet!
Kan du fortælle hvad der var galt?
Mvh.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
26-03-2012 kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Der var angivet en mørk tekstfarve, som ikke havde stor nok kontrast til den mørke baggrund. Farven #313131 er mørkegrå :)
Jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe.
MVH
Henrik Krog Jensen
Svar
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Large er vel for "store" opløsninger kunne jeg forstille mig? :) Havde helt overset den.
Håber bare at andre platforme som ipad eller lign. ikke har samme problem.
Er der nogle der er villig til lige hurtig teste min side eftersom jeg ikke har en ipad eller iphone, tester lige på min androide.
Og er utrolig glad for hjælpen, den sad og prikkede i siden. :)
Mvh.
Svar