Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung fyr der har fået en idé, som jeg gerne vil have lidt respons på.
Idéen går ud på at finde billigt fodboldudstyr via. Dba, Facebook, Ebay osv. også købe udstyret, gøre det i stand også sælge det.
Tror i det ville kunne fungere?

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:29

Hvad indgår under fodboldudstyr? Jeg tænker at det er svært at få et par fodbold støvler eller skinner til at stige i pris (Selvom man pudser dem pænt)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:00

Ja jeg vil give Alexander ret. Det vil godt nok blive en svær forretning at få til at køre. Du kunne måske give lidt flere detaljer på hvordan du vil gøre det.

-InventiveKid

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:11

Som de andre siger, så er det nok ikke en særlig god forretning, du har fundet dig :/

Hvis jeg var dig, ville jeg lave en affiliate hjemmeside, hvor du kunne anmelde fodboldustyr og linke til produktet med et affiliate link.

Ved at bruge affiliate får du en provision af hvert salg :)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:15

hey måske ikke nogen dum ide. Tænk bare børn hvor hurtigt de skal skifte fodboldstøvler, skinner, tøj mm.

største udfordring er nok at du har fragtudgifter fra dem som sælger det til dig og ud til din kunde. det udhuler ganske betragteligt din ide. Med mindre du kan køre hen og købe det.

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:15

Tak for feedback drenge. Ideen er hermed droppet :-) Kevin, kan du ikke lige skrive til min email lasselaugesen@hotmail.dk? Vil gerne hører mere om det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)