|
Poul Madsen:John, det har du ikke helt ret i, og jeg kan godt forstå, at så mange reagerer!
At smide et salgstilbud, der lyder på 25 kr for en SEO-tekst, er helt ok for at komme ind på markedet. Helt ok.
Tilbuddet er fremsat af en forum-bruger med meget lidt rutine i at skrive på Amino. Pt. har han skrevet under 30 indlæg.
Sammenhold nu lige kravene til teksterne med den pris, de udbydes til.
Nogle er helt oppe at køre og forlanger råderet over f.eks. keyword density og andre detaljer.
Gå ned til bilforhandleren og stik ham en tusse og forlang en fabriksny bil med klimaanlæg, anhængertræk, 6 års total service og fuld returret.
De, som har været mest ihærdige i denne tråd, har sjovt nok været nogle af Caspers kolleger.
Lidt perspektiv ville ikke skade.
Jeg har da selv bestilt 35 billige seo-tekster hos Casper. Forventer ikke nødvendigvis doktorafhandlinger, og selvfølgelig vil jeg vurdere det leverede i forhold til prisen, inden jeg eventuelt bestiller flere tekster. Kvaliteten af det leverede vil også have en indvirkning på, om jeg kan anbefale leverandøren til andre. Selvfølgelig forventer jeg, at jeg får "value for money". ![]()
Dbh. John
Bliv gratis medlem