Dette er en salgstråd. Ikke et oplæg til debat om priser på billige SEO-tekster, som flere af de kommenterede tekstforfattere i øvrigt selv tilbyder.
Hvordan trådstarter sammensætter sit tilbud er vedkommendes egen sag.
John, det har du ikke helt ret i, og jeg kan godt forstå, at så mange reagerer!
At smide et salgstilbud, der lyder på 25 kr for en SEO-tekst, på bordet for at komme ind på markedet er helt ok. Helt ok.
CWdesign får bare ikke nævnt alle betingelserne, og så er vi ved at være på gyngende grund. For det første kommer der en rettelse fra trådstarter selv om, at tilbuddet kun gælder for mindst 30 tekster. Dernæst viser det sig, at der er en anden takst, hvis teksten skal oversættes. Der er heller ikke nævnt noget om, hvor længe tilbuddet gælder. Kan jeg om et år komme tilbage og købe tekster til 25 kr? Den er også gal med "...levering i dag!"
Til CWdesign: For en anden gangs skyld, så tjek ordlyden af din egen reklame, når du skriver: "Seoteksterne vælger du selv, hvor lange de skal være, med maksimum på 600 ord."
Så kan folk jo IKKE vælge, hvor lange teksterne må være! Du kan bare skrive SEO-tekster op til 600 ord.
Tjek også dine egne tekster, inden du fx skriver til Mikael: "Jeg laver ikke et tilbud for sjovt og ønsker kun at folk for det de bestiller..." - der skal stå FÅR det, de bestiller... og stryg t'et i sjovt