Jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg desværre skal sende min første rykker afsted. Hvilket jo er rigtig kedeligt. Jeg så på et tidspunkt at Amino har nogle skabeloner til rykkerbreve. - men nu kan jeg ikke finde dem igen, er der en venlig sjæl der kan hjælpe?
I øvrigt vil jeg lige benytte samme lejlighed til, at afsløre at vi aldrig har haft det problem med en Amino. - i modsætning til hvad man høre rundt omkring i debatterne. Så thumbs up til Amino.
Du kan sådan set bare lave det som en almindelig faktura og så skrive RYKKER istedet for FAKTURA. Som fakturalinie skriver du bare Rykker fx for Faktura nr xxxx.
Hvis du bruger et regnskabsprogram, burde programmet kunne gøre det nemt for dig.
Jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg desværre skal sende min første rykker afsted. Hvilket jo er rigtig kedeligt. Jeg så på et tidspunkt at Amino har nogle skabeloner til rykkerbreve. - men nu kan jeg ikke finde dem igen, er der en venlig sjæl der kan hjælpe?
I øvrigt vil jeg lige benytte samme lejlighed til, at afsløre at vi aldrig har haft det problem med en Amino. - i modsætning til hvad man høre rundt omkring i debatterne. Så thumbs up til Amino.
Mvh Eric
Det kommer du til at få brug for ofte. Der er desværre mange der har svært ved at betale deres regninger til tiden.
Er der ikke en rykkerfunktion i dit regnskabsprogram, med nogle standard tekster.
Tak for alle svarende, jeg fandt hvad jeg skulle bruge, må lige have kigget lidt mere i mit regnskabsprogram, men indtil videre, bruger jeg de skabeloner som der blev forslået.