|
holla aminos, Jeg vil godt have en funktion på mit website hvor det er muligt for de besøgende At indrette deres badeværelse. Selvfølgelig med vores produkter: Fliser, naturstens plader og glasvæge. I 3D. Kunden skal have x antal rum muligheder: vinkel-aflangt-kvadratiske osv. Mulighed for at placere en dør, vinduer, toilet, vask glasvæg og fliser på gulv og væg. Er det muligt uden det bliver for tungt? MVH. |
indretning i 3d på website
- 1
|
Hej igen, Jeg har en flise butik, og har haft den ca. 1 år. For kunne betjene min kunder på bedste vis, ville det være optimalt med et 3D. program hvor jeg og de kunne indrette deres drømme badeværelse eller køkken. Spørgsmål: Er nogle af jer der har erfaring med sådanne programmer, gode eller dårlige? kan det implamenteres på hjemmesiden eller skal det downloades? har set på andre sites hvor det downloades. Kan et simpelt 3D. program laves/programmeres eller er det færdige pakker? |
|
Hej, 3D studieMax er det bedste, det kan bruger meget professionelt men også bruges som skitsering. Dette koster en del, men kan også downloades gratis (ulovligt). Husk at overvej følgende: det mest krævende i 3D er at lave overflader som egentlig ligner "det rigtige" hvis du ikke tager penge for 3D, vil dette nok ikke være rentabelt for dit firma, da det er meget tidskrævende. Meen man kan køber sig til meget også overflader. Så hvis der er mange slags fliser, skal du ligger mange timer eller penge i det. Men men det har en god effekt på de mange kunder som har svært ved at forstille sig det, bare husk at 3D ser meget "billig" ud hvis det er dårlig opløsning eller hvis dinne overflader ikke er detaljeret. Men held og lykke med det |
Hej:D
Du kan prøve at ringe til mig på 30233707 og fortælle lidt mere uddybet, måske jeg har en partner der kan hjælpe dig:D |
Bliv gratis medlem