Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kortaftale med Nets

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor nemt eller hvor svært er det at få en kortaftale med Nets. Kan se man åbenbart skal være et dansk firma for at søge (mit er et ofshore selskab i Stillehavet). Hvad skal jeg så gøre når jeg skal ansøge?
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:40

Nu skriver du ikke, hvorfor du har en offshore-løsning, men hvis du er offshore, så er du ikke i Danmark (bortset fra hvis Danmark var dit offshore-land, men det er det ikke i dit tilfælde).

Enten opretter du et datterselskab i Danmark, men så kan det jo være, at tanken med dit offshore falder til jorden.

Eller også nøjes du med PayPal-løsningen, da de fleste med Dankort alligevel har et Visadankort. Uden et dansk CVR etc, så må det alligevel være det samme i kundernes øjne.

Personligt er jeg ikke tilhænger af offshore-løsninger, hvis man ikke har et stort "apparat", og hvis du bor i Danmark, så kan det være risikabelt. Underforstået, at offshore formentlig har noget med skat at gøre ...

Hilsen, Robert

Beaverbeaver:
Hvor nemt eller hvor svært er det at få en kortaftale med Nets. Kan se man åbenbart skal være et dansk firma for at søge (mit er et ofshore selskab i Stillehavet). Hvad skal jeg så gøre når jeg skal ansøge?

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:10

Det var ikke så svært at ansøge om en aftale med NETS - det tog dog ca. 3-4 uger før det hele var endegyldigt godkendt.

Min anbefaling ville være at sammensætte en pakke bestående af to forskellige indløsningsaftaler i form af:

- Dankort hos PBS/NETS.
- Internationale kort hos Euroline - her er det gratis, de tager dog en procentvis gebyr af hver transaktion. Gebyret varierer, og det regner de ud for dig udfra din ansøgning.

Håber det kan bruges.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:36

Der må da være andre steder du kan få indløsnings aftaler. Alle de andre der ikke vil betale skat og som driver deres virksomhed fra skattely, har da også kort betaling på deres sider. Jeg ved ikke om du kan få Dankort på din side men de fleste har aligevel VISA, eller andet tilknyttet deres dankort.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:43
Man kan kun få dankort aftale når man har dansk registreret firma.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)