Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blandet parti restparfumer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lovet at være en anden iværksætter lidt behjælpelig (denne bruger ikke amino).

Han har 148 parfumer (127 dameparfumer, 21 herreparfumer) særdeles billigt til salg.

Det er 96 stk parfumer á 100ml og 52stk á 50ml. Parfumerne er af mærket Vittorio Bellucci (undtagen 28 dameparfumer der er lidt blandet), de er fremstillet i EU og de INCI-oplysninger der skal fremgå af kosmetikprodukter til salg i Danmark, fremgår også af varerne. 

Parfumerne leveres i original emballage. 

Parfumerne kan bruges til opstart af et kosmetiksite for kvinder, som firmagaver, til privat videresalg, en sjov give-away.

Parfumerne har samlet set en vejledende salgspris på ca. 44.000kr 

Skriv hvis du ønsker mere info.

Parfumerne sælges helst samlet, men ønsker du fx. 10 eller 20 parfumer er du også velkommen til at komme med et bud på det.

Bud modtages i PB :-)

Med ønske om en god dag til alle,

venlig hilsen

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 17:24

Jeg tror rigtig mange vil sætte pris på at høre en samlet pris :) for at afklarer om det er interessant :)

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:11

Ørts:

Jeg tror rigtig mange vil sætte pris på at høre en samlet pris :) for at afklarer om det er interessant :)

Point taken Big Smile

Jeg forestiller mig en samlet pris for hele baduljen på 3000,- eks. moms - som det mindste. Og så er det højeste bud herover der render med varerne. Med mindre nogen handler hurtigt :-)

mvh

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København K
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Active Deals ApS Skrevet kl. 16:17

hvad med at vi hjælper dig med at sælge dem for dig?

ring til mig på 71 99 43 43

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)