Hej Jeg har haft Phising på min hjemmeside kan det gøre noget ved min placering på google |
Som udgangspunkt så Ja bestemt. Det kommer meget an på hvor lang tid det har stået på og hvad der præcis er sket.
Som udgangspunkt så Ja bestemt. Det kommer meget an på hvor lang tid det har stået på og hvad der præcis er sket. |
Hej Ja det kan let gore alvorlig skade Har du faet ryddet op |
Billige seo pakker
Altså jeg har skiftet host og så har jeg installeret WP forfra med en helt ren install hvordan kan man sikre sig mod det en anden gang |
Hej du kan sikre din wordpress pa flere mader der findes plugins der lukker for injections der er flere af de install filer der findes i wordpress du bor slette da de giver en hacker oplysninger om hvilken version af wp du bruger du bor ogsa sikre dig at du har den senste version af alle teaer og plugins samt af wp selv sig til hvis du har brug for hjalp skype dk121doc |
Billige seo pakker
Jeg synes du skal gå ind i Google webmaster tools og bede om en reinclusion af dit website -og naturligvis beskrive dine oplevelser. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Inden han gor det skal han lige tjekke om der er kommet forkert indhold i google og om han har faet en penalty Hvis han ikke har det er der ingen grund til det |
Billige seo pakker
Hvordan tjekker jeg det |
Hvis du ikke oplever ranking ændringer, er det korrekt at det ofte ikke vil være gavnligt at bede om en reinclusion. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Hej Hvis du har brug for hjalp kan du fange mig pa eller skype dk121doc |
Billige seo pakker