Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside: Scooterudlejning i København

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager selv4lgelig x-antal kr. i dep. Jeg tænker kr. 1500,- Bum!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:
Det ender jo nok med at mange ikke vender tilbage med scooteren jo :-)

Lige det der er det helt store problem med udlejning af alle former for køretøjer og ting.

Og naturligvis forsikrings forholdne, som der nævnes i et andet indlæg, det er ikke let at få en fornuftig forsikrings præmie på udlejning af køretøjer.

Ideen med el-knallerter / el-scooter er rigtig god, netop fordi det er i en storby, kan i slå på jeres kunder kan være med med til at gøre København lidt mere ren, ved at benytte netop jeres el-køretøjer, min fornuf siger at priserne på eldrevet er ved at være dernede hvor de er i direkte konkurrance med en benzindrevet, men det er vigtig i kan tilbyde begge løsninger alt efter kundes behov for kørsel, eks. kan du lave pakkeløsninger med 2 stk. i 4 timer, 2 stk. i jeres åbningstid, og døgn samt uge og månedsleje.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har allerede indkøbt div. scootere/knallerter nu.. til en pris hvor vi kan leje ud til kr. 149 pr dag med fortjeneste..:-) 699,- pr uge.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige selv været i københavn, og jeg tænkte også at det var mærkeligt at der ikke var et sted man kunne leje scootere... så jeg endte med at leje en cykel istedet for :-) Jeg synes det er en god idé! :)

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det meget bedre med cykel i city

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

lol  Sooterudlejning R prøvet mange gange, ikke go forretning

du lejer 10 Scooter ud om dagen. stk 170kr  Ialt= 1700kr. 38%skat. udgifter .forsikring..

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det var en god forretning ville sixt ,AVIS og andre biludlejnings firma udlejet Scooter.

du kan bare udleje din mund til store firma.hehe

 

fortsat go day

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

lejer du stadig scootere ud??? og hvor mange har du? jeg skal bruge 10 d. 18. august

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sander

Personligt synes jeg det er en rigtig god idé i har fået med udlejning af knallerter og scootere.

Min hjemmeside omhandler reparationer af knallerter/ scootere. Det er kun scooter interesseret besøgende der er på siden og der er evt. mulighed for at i kan blive markedsført på hjemmesiden.

Send evt. en mail til knallert-scooter@live.dk med et forslag til jeres ønske for annoncering.

Jeg vender tilbage når jeg har modtaget din mail.

Dbh. Lasse - Knallert-Scooter.dk

Find knallert og scooter informationer med tips på Knallert-Scooter.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Knallert-scooter.dk:

Hej Sander

Personligt synes jeg det er en rigtig god idé i har fået med udlejning af knallerter og scootere.

Min hjemmeside omhandler reparationer af knallerter/ scootere. Det er kun scooter interesseret besøgende der er på siden og der er evt. mulighed for at i kan blive markedsført på hjemmesiden.

Send evt. en mail til knallert-scooter@live.dk med et forslag til jeres ønske for annoncering.

Jeg vender tilbage når jeg har modtaget din mail.

Dbh. Lasse - Knallert-Scooter.dk

Bliv lige Amino Plus medlem inden du kommer med "tilbud" til andre herinde. Desuden er tråden 1½ år gammel, så hvorfor svare på den? Skriv en privat besked til ham i stedet for.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)