Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til evt. små anmeldelser af mobiltelefoner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har mobilsiden www.mobiltildig.dk

Her er der mulighed for brugerne at skrive kommentarer eller små anmeldelser på mobiltelefonerne enkeltvis.

Hvis nogen af jer har tid og lyst, så må i meget gerne gå ind på siden og skrive en kommentar om jeres oplevelse af mobiltelefonen eller smartphonen.

Kommentarerne skal godkendes af mig inden de bliver offentliggjort, men det skulle også gerne fremgå på siden. Bare så i ved hvorfor kommentaren ikke kommer frem med det samme.

Jeg mangler stadigt at lave beskrivelser på de fleste telefoner, og skulle gerne være færdigt med dette i løbet af en uges tid.

Hvis du kan tilbyde at lave sådanne unikke beskrivelser, hører jeg gerne fra dig, da jeg har gang i 5-6 lignene hjemmesider.

Jeg vil gerne takke på forhånd for jer der vil bruge et par minutter på at lave en lille kommentar på min mobilside Big Smile

Mvh. Jan Bachmann

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er desværre ikke specielt god til beskrivelser, men kan se at din søgefunktion godt kunne trænge til en optimering, da man får søgeresultater for irrelevante ting når jeg f.eks. søger på wildfire (for at finde HTC wildfire) får man søgeresultater for bla. iPhone, acer, nokia og samsung.

Og det der faktisk er relevant, HTC Wildfire S, ligger på 6. pladsen af søgeresultater på ordet Wildfire (og den gamle wildfire, som er den telefon jeg pt. har, er slet ikke på siden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Fra Kolding
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:48

Hej Jan,

Jeg kan muligvis godt hjælpe dig med at lave nogle beskrivelser. Skriv endeligt en PB, så kan vi tage et kig på det.

Hilsen Jimmy

Skal du på café eller bar? Kig forbi dinBarguide.dk først!

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 08:30

Hej Silversand

Mange tak for din feedback, jeg vil få opdateret min søgefunktion hurtigst muligt.

Mvh. Jan

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 08:40

Billige seo pakker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)