Hej Aminoer Jeg har mobilsiden www.mobiltildig.dk Her er der mulighed for brugerne at skrive kommentarer eller små anmeldelser på mobiltelefonerne enkeltvis. Hvis nogen af jer har tid og lyst, så må i meget gerne gå ind på siden og skrive en kommentar om jeres oplevelse af mobiltelefonen eller smartphonen. Kommentarerne skal godkendes af mig inden de bliver offentliggjort, men det skulle også gerne fremgå på siden. Bare så i ved hvorfor kommentaren ikke kommer frem med det samme. Jeg mangler stadigt at lave beskrivelser på de fleste telefoner, og skulle gerne være færdigt med dette i løbet af en uges tid. Hvis du kan tilbyde at lave sådanne unikke beskrivelser, hører jeg gerne fra dig, da jeg har gang i 5-6 lignene hjemmesider. Jeg vil gerne takke på forhånd for jer der vil bruge et par minutter på at lave en lille kommentar på min mobilside Mvh. Jan Bachmann |
Er desværre ikke specielt god til beskrivelser, men kan se at din søgefunktion godt kunne trænge til en optimering, da man får søgeresultater for irrelevante ting når jeg f.eks. søger på wildfire (for at finde HTC wildfire) får man søgeresultater for bla. iPhone, acer, nokia og samsung.
Og det der faktisk er relevant, HTC Wildfire S, ligger på 6. pladsen af søgeresultater på ordet Wildfire (og den gamle wildfire, som er den telefon jeg pt. har, er slet ikke på siden