Hej er det fordi at der ikke er flere produkter at i går udenom mageto og at i mener at magento kun er til hvis man har mange produkter? Eller er det bare magento i sig selv i går uden om?
Hej er det fordi at der ikke er flere produkter at i går udenom mageto og at i mener at magento kun er til hvis man har mange produkter? Eller er det bare magento i sig selv i går uden om?
Magento er et rigtigt godt shop system, der kan en masse, men når du kun skal have 4 produkter, får du aldrig brug for den funktionalitet.
Nu kender jeg ikke shop løsningerne til wordpress, men med Drupal Commerce kan du f.eks. lave en hel individuel produktside til hver produkt, samt få indkøbskurv og betalingsløsning. Udgiften til webdesign og hosting vil være væsentlig lavere end med en Magento løsning.
Magento er rigtig fedt til større shops. Det handler både om antallet af produkter, men også om behovet for at lave meget særlige regler, rabat-ordninger, forsendelses-opsætning, etc.
Jeg har ikke den store erfaring med WP-E-Commerce, men har hørt lidt blandede ting om det.
Hvis du selv skal sidde med det ville jeg klart tage et kig på Shopify, som er utrolig let at gå til hvis du ikke vil programmere noget særligt. Fordelen her er at der er taget hånd om en masse ting på forhånd, og at du får et system der "virkelig dur" fra day-one.
Håber du kan bruge mine inputs :-)
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.