Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny homepage

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 20:18

Hej Peter

Tillykke med den nye hjemmeside! Designet ser flot og meget 'corporate' / professionel ud.

Lidt kritikpunkter:

• På undersider burde titlen være udformet således, at sidens navn var først, og firmanavnet kom bagefter. Lige nu står der f.eks. i <title> "PPConsult ApS - Profil". Der ville jeg hellere have det til at stå "Profil - PPConsult ApS". Tænk på, hvordan det vil se ud i Google, når siderne er indekseret. Så vil det bare være én lang smøre hvor "PPConsult" stod først, og derved sværere for brugeren at læse sig til hvad den enkelte side er.
  • Du burde sætte scrollbar fast ind i siden, så siden ikke "hopper" hvis man skifter mellem en kort og lang side.
Ellers er den rigtig flot!

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20

Tak Elias..vil jeg lade min EDB-mand kigge på.

Ser at der desværre er fejl på side 4..kontaktoplysninger..Nå må oxo rettes!

Peter

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 20:22

Peter - Revisor:

Hej Aminoer.

Så et PPC`s nye homepage lagt ud på: www.ppconsult.eu

Ris og ros modtages gerne.

Hej Peter,

Tillykke med den nye hjemmeside.

Jeg har umiddelbart to ting der falder mig lidt i øjnene.

1. e-conomic.dk logoet er meget hakket og ser ud som om det er sat alt for langt ned i kvalitet for at minimere filstørrelse. Prøv eventuelt at gemme det som PNG-24, det vil sandsynligvis hjælpe, hvis det ikke er rå-billedet der ser sådan ud som udgangspunkt.

2. Menupunkterne ser ikke ud som om de er en del af den gennemgående bjælke med højglans. De skiller sig heller ikke helt nok ud i farvetema til at være lagt ovenpå.

Hvis det var mig, ville jeg enten sørge for at højglansen gik med henover, eller lave en dropshadow der var lige tydelig nok til at de stod mere ud som selvstændige elementer.

Men ellers synes jeg at den gør hvad den skal som en hjemmeside for et revisionsfirma.

Med venlig hilsen

Tommy 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:24
Hej Peter

Fin side, der var dog en ting der stod lige i øjnene på mig...

Et anderledes og mere personligt revisionsfirma

Men ikke et eneste billed af ejer eller medarbejder.... Tværtimod er der "standard" revisor agtige billeder.

Så for mig, står dt meget ud.

Held og lykke med den nye side, det skal nok blive godt
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Tusind tak Tommy..rart med nogen proff. kommentarer.

Jeg lader kommnetarerne gå videre til min EDB-mand og drøfter evt. ændringer med ham.

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28

Tak Boysen.

Den med billede vil jeg overveje.

Men man er jo desværre ikke 20 år mere..vel?*S*

Må jo ansætte nogle unge medarbejdere så.

Men tusind tak Boysen.

MvH

Peter

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mojn Peter,

Fandme godt med en ordentlig revisor i byen igen, og super flot rebound med vækst og flere afdelinger efter en træls privat historie... Yes

Jeg ville og sætte lidt mere personlige billeder på af dig og dine dine medarbejdere det skaber tillid og sikkert også nysgerrighed... Hellere en tyndhåret revisor med grå tindinger end en knajt på 20, som du selv nævner...  Experience never goes out of fashion... især ikke lige på det område....

På min skærm bliver "Afdelingsleder" kappet af i bunden (forside) i de grå bokse og er kun lige og lige læseligt.... ved ikke om det er min 1600*900 der skaber problemet... men kan ikke læse om der er nævnt nogen under "Afdelingsleder".

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:00

rigtig flot hjemmeside! ser meget proff ud, det er altid et plus, men er enig med nogle af de andre med nogle lidt mere professionelle billeder ikke ville skade, og så kan jeg se i koden at i html tagget står sproget på siden angivet til 'lang="en-gb"' altså english-great britain, hvilken jo er forkert, for sproget er dansk :)
ikke at det betyder så meget, søgemaskiner osv. kan jo godt selv tolke, men stadig en lille ting der ikke skulle tage mange sekunder at rette :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15

frem jeres cvr nummer i fodnoten og evt. gerne jeres telefon nummer det skaber troværdighed over siden 

op med jeres cvr på kontakt siden husk der også en kontaktformular derved er det også lettere at kontakte jer.

husk udnyt lidt bedre titlen den er langt fra de tilladte 70 tegn som google viser det kan give flere klik fra google af.

husk især google plus på siden derved en chance for google likes , dette kan hjælpe en i serp , vis facebook siden så sæt det også på siden så man kan likes din siden

designet synes jeg udstråler seriøsitet , det er flot og stil rent lavet Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)