Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OpenBizBox Webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Er der nogen der har erfaringer gode eller dårlige med webshoppen OpenBizBox.

www.goldeplanet.dk udbyder den som e-handel, hvor der er lavet nogen imponerende e-handel sites.

Er der nogen der kender det?

Martin.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:49

OpenBizBox er så vidt jeg er informeret, en modificeret oscommerce de sælger.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:05
Dato: 21-05-2007 15:48:42 Forfatter: Martin Tygsen

OpenBizBox er så vidt jeg er informeret, en modificeret oscommerce de sælger.

Er det nemlig :-)) Men udentvivl nogle flotte løsninger de har lavet.

Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Skrevet kl. 16:10
Hejsa.

Når du siger modificeret, hvad mener du så egentligt?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:12
Så mener jeg en oscommerce, fyldt op med en række contributions som du kan finde på www.oscommerce.com/contributions/ samt noget special kode.

Jeg kan ikke sige hvor meget de selv har programmeret på den da jeg ikke kender til selve koden, men de har ihvertfald lavet en del om i adminstrationen så man bliver guidet igennem fra start, og der er en række standard designs at vælge mellem.
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 19:54

OsCommerce er en opensource webshop. Den nuværende version hedder MS2 og er et par år gammel (hvis ikke mere) Der er en version MS3 på vej, men der går nok noget tid inden den er på gaden.
Denne 2 år gamle MS2 versions består af nogle få gamle funktionelle moduler og et kedeligt standart design, der lige kan fungerer, men ikke virker videre professionelt.

Det OpenBizBox har gjort, er at tage denne kedelige standart MS2 version og udbygget den med en masse nye moduler og givet shoppen et fedt layout, der gør, at folk får lyst til at handle der.
Standart versionen af OpenBixBox's version kan ses her: http://demo.oscommerce.com/ Og du kan nok hurtigt se forskel.

Hvis du har mulighed og evnerne til selv at programmere, vil jeg anbefale, at du bruger den standart MS2 version: http://demo.oscommerce.com/ og får den udbygget med moduler, nyt layout osv. MEN... Det tager lang tid og kræver, at du har tjek på php, html, SQL m.v.

Såfremt du ikke har 100% tjek på ovenstående, så vil jeg mene, at OpenBixBox er et rigtig godt shop-system, der ligger på højde med dandomain og scannet, hvis ikke højere. Altså et godt valg.

God fornøjelse med din webshop.
Mvh.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Skrevet kl. 20:34
Tak gode svar - Jeg tror Openbizbox godt kunne være noget for mig, skal bare have fat i en der er god til PHP og måske SQL
Fra Herlev
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:45
Hej Martin

Jeg  bruger selv Oscommerser på mit site www.ergovision.dk og synes selv at det er et fint produkt.

Jeg valgte at få eksterne folk med viden og ekspertise til at designe og opsætte det meste, dog ikke tekste og varefilen. Det har jeg aldrig fortrudt.

Flemming Gravesen Unique indretning