|
Jeg sad og surfede lidt hist og pist på nettet. |
Lejligheden lige over denne var sat til salg for 17.500.000 sidste år. Tror dog ikke, at de er kommet af med den endnu.!
Debat
|
Jeg sad og surfede lidt hist og pist på nettet. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
|
Lejligheden lige over denne var sat til salg for 17.500.000 sidste år. Tror dog ikke, at de er kommet af med den endnu.! |
|
Det er også en lækker lejlighed, var inde og se søsterlejligheden da den var til salg for 17 mio (par år siden) - udsigten er voldsomt lækker. |
|
Jeg kan blive ved med at sidde og bladre igennem billederne. Jeg mener rent faktisk når jeg siger, at jeg ville give 2 fingre for at eje lejligheden |
Mark. Jeg har altid været lidt nysgerrig omkring din kørekortportal. Får du x kr. pr. lead du laver til de forskellige køreskoler? |
|
nej nej , denne her har klasse :) http://www.eltoftnielsen.dk/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=94678&DID=140 smag og behag er heldigvis forskellig :)
|
|
Også et super lækkert bud, Jesper |
|
Hej Ja fed lejlighed, men er ikke særlig imponeret over vaskesøjlen....bare for at være lidt negativ /Kenneth |
|
Fed lejlighed, fed by og prisen er sikker fair. Men med skatterne og afgifterne i DK skal der sgu arbejdes hårdt for at få sådan en lejlighed. |
|
Tjaa, hvis man har lyst til at støtte lovbrydere er dette vel den perfekte lejlighed...!! |