Hej Jeg går og overvejer at flytte mit firma til Vækstfabrikken i Næstved, dels for at få en konkret firma adresse, og dels få glæde af deres koncept. Er der nogen af jer der har benyttet eller i dag bruger denne mulighed? Har du kendskab til Vækstfabrikken i Næstved eller har brugt en anden Vækstfabrik, så vil jeg meget gerne høre om dine erfaringer og hvad du fik ud af dette samarbejde, i begyndelsen af mit projekt vil jeg leje en flyverplads for 1.250 kr. pr. måned, da denne løsning med 2-3 dage om ugen er passende for mig og min partner. Håber på lidt feedback da jeg er meget i tvivl om Vækstfabrikken i Næstved er den rette løsning, men jeg gør hvad jeg kan for at finde den positive vinkel på det, en stor fordel er man jjo næsten er NØD til at arbejde mens man er der ha ha Venligst René Buch |
Er der slet ingen der har samarbejdet med Vækstfabrikken i Næstved eller et andet væksthus / vækstfabrik?
Kunne jo tyde på jeg så skulle lade være da det med manglende tilslutning, må anses som en dårlig ide.
Venligst
René Buch