|
Hvor jeg tjente 4 % af de ordre jeg honorerede. De har selv godkendt aftalen hvor jeg kunne tjene penge på at sende trafik fra just-pizza.dk til dem. Jeg ved ikke hvilken beslutning der er blevet taget, fra deres side af men jeg var ellers glad for samarbejdet. *S* Det der så sker er, at jeg jo er ved at bygge just-kiosk.dk. færdig (mangler bare de sidste finpudsninger) så integrerre jeg da siderne just-pizza.dk & just-kiosk.dk så en bruger kan benytte sig af begge sites med samme bruger informationer. <b>Nu tænker i sikkert at det bare er en Kopi </b> Nej det er det ikke, det jeg har lavet er noget som de nuværende mad ambassadører kunder <b>PIZZARIAERNE<b/> længe har efterspurgt da jeg selv har været i Pizzabranchen og kender en del af de lokale pizza ejere. Et marked hvor butikkerne selv kan administrerre deres "menu" og kommunikere online med kunderne. Ja nu ved jeg ikke helt om det er klogt at skrive hvad forskellen er for det kunne jo være at nogle af mine konkurrenter kunne finde på, at lave en tilsvarende administration til deres kunder. Det er I velkomne til. Det giver bare en større grund for de butikker der ikke har overvejet at anskaffe sig en pc. med internet opkobling til at gøre det. Med venlig hilsen Jens Lykke Nielsen |
Afbrudt samarbejde på Tradedoubler??
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem