Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på brugte lastbiler

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Clausen:

Siden du ligger på side 1 allerede med meget lidt content, er min umiddelbare vurdering at der ingen konkurrence er på brugtelastbiler, ingen søgninger= ingen trafik

Hvor mange søger på brugtelastbiler? Har du undersøgt det?

Har du domænet brugte-lastbiler.dk også? Hvor mange søger brugte lastbiler?

Et hurtigt AdWordsoverslag (som naturligvis skal tages med et gran salt) viser 2400 lokale søgninger i måneden.

Konkurrencen er ifølge AdWords' søgeordsværktøj høj. 

Så istedet for at sige der 'ingen konkurrence er' (for jeg siger ikke adwords har fuldstændig ret) er det måske snarere relevante søgeord, relevant domæne og simplicitet - kombineret med konkurrenternes måske manglende viden omkring seo, sidestruktur mv. - der resulterer i en side 1 placering :-)

@Trådstarter

Volvo lastbil har også omkring de 2000 månedenlige søgninger. Måske en ide til et term du kan 'stræbe efter' :-) (jf. mit tidligere indlæg)

Håber I får en god dag

Thomas Astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:39

Thomas Astrup:

Konkurrencen er ifølge AdWords' søgeordsværktøj høj. 

Så istedet for at sige der 'ingen konkurrence er' (for jeg siger ikke adwords har fuldstændig ret) er det måske snarere relevante søgeord, relevant domæne og simplicitet - kombineret med konkurrenternes måske manglende viden omkring seo, sidestruktur mv. - der resulterer i en side 1 placering :-)

Ja konkurrence er høj på de betalte reklamer, ikke på de organiske. Det er ikke noget den regner ud.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skjult reklame for dba og bilbasen!

Mener stadig ikke der er den store værdi i at ligge der anyway med det keyword, der er for få søgninger til at det kan give noget af sig, hvis 10% klikker på hans hjemmeside, er det ikke meget trafik.

Begynder at tro trådstarter (arbejder for dba og bilbasen) bruger dette som skjult reklame for hans marketing virksomhed, viser han kan få sin side på side 1 ved at spørge om hvordan man gør hehe :)

Jeg er bare ikke imponeret!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Clausen:

Skjult reklame for dba og bilbasen!

Mener stadig ikke der er den store værdi i at ligge der anyway med det keyword, der er for få søgninger til at det kan give noget af sig, hvis 10% klikker på hans hjemmeside, er det ikke meget trafik.

Begynder at tro trådstarter (arbejder for dba og bilbasen) bruger dette som skjult reklame for hans marketing virksomhed, viser han kan få sin side på side 1 ved at spørge om hvordan man gør hehe :)

Jeg er bare ikke imponeret!

Jeg synes ærlig talt du vrøvler.

Hvis de 10% er 95% relevante besøgende, så er de 240 besøgende i måneden, til et nichesite om brugte lastbiler, meget relevante.

Hvis han lå nr. 1 på "herremode" med 200.000 daglige søgninger (eller hvad det nu havde), ville det have KEIN relevans - og dermed minimere al forretning.

Så hvis han ligger nummer 1 på de søgninger, som folk der nu engang skal have viden/købe en brugt lastbil, søger på, så bliver det faktisk ikke meget mere relevant. 

Og enhver har ret til et tænke sit, men at du mistænkeliggør nogen offentligt siger nu engang langt mere om dig end det gør om trådstarter.

mvh

Thomas astrup

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 10:09

Nu skal du ikke gøre det til nogen forbrydelse :)

Jeg vil hellere have en side med brugte lastbiler der har 200000 søgninger om måneden og få 10% klik end 10% af 2400 :) herremode er vist ikke aktuelt i denne tråd.

nu er det sagt med et glimt af i øjet at han bruger det som skjult reklame :), du er vel ikke så naiv at tro en marketing analyst der arbejder for dba og bilbasen poster sådan et indlæg og ikke ved han ligger nr 1 i forvejen :-)

Har du læst hans hjemmeside, han skriver han arbejder for dba og bilbasen?

Han har lavet et nichesite om brugte lastbiler der giver besøgende til dba og bilbasen, og så er den ikke længere.

Han bruger tricket at spille dum for at få markedsført sin side, er der ikke andre måder der er mere professionelle når man arbejder med Marketing?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:29 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:55

For det første har Brugte Lastbiler kun 720 søgninger om måneden, Eksakt! - Ikke noget for det andet..

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45

jeg ville lave en nogle undersider med tekst på og lidt mere tekst forsiden og lidt flere links så den den nok , der er nok svært sig hvad der skal til at ranke nummer 1 , det er hvad de andre sider gør imens med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)