Hej amino. jeg har tegnet noget abbonoment på en af de største sider her i danmark på noget banner reklamer... MEN jeg er blevet lidt mistænksom på om jeg er blevet snydt, svindlet og bedraget... det har nu kørt lidt over en uge.... jeg har på deres hjemmeside siddet og trykket F5 en DEL gange UDEN min bannerreklame er kommet op... jeg har mailet til sælgeren hvor jeg har spurgt efter hvor jeg kan se statistik på reklamen, spurgt om hvor min reklame ligger fordi jeg ikke selv kan finde den svaret på de spørgsmål var et screen dumb af noget statistik han kunne se hvor der var en del flere hits end jeg selv kunne se... og INTET andet. MEN efter en uges tid skriver jeg igen med de samme spørgsmål og hvor jeg siger jeg ikke rigtigt kan forstå det giver så lidt hits som det siger på min side i forhold til hans.... jeg får nu et NYT screen dumb fra et andet program... men nogen tal der er LAVERE end de første.... men det er jo med en uge mere på bagen.... mit problem er at jeg har en anden reklame der som virkeligt giver noget og jeg nærmest vil have svært ved at leve uden... så derfor tør jeg ikke gå dem helt på klingen... men hvad faen gør man lige i en sådan situation her? |
Bare lad banneret løbe ud, hvis du har et andet banner der er essentielt for dig.
Også bare brug den ene reklame du har derinde.