Kære Aminoér Jeg driver min lille online virksomhed med salg af sikkerhedsskilte. I den tid jeg har gjort det, har jeg altid fundet mig begrænset på enten artikel siden, eller produkt siden.... og jeg har efterhånden prøvet en del forskellige shop. Jeg vil gerne mere end "bare" webshop. Jeg vil gerne opbygge en mother f...... sej webside, med de bedste artikler, det sejeste produkt sider og verdens bedste integration af de 2. Fx. har jeg fundet denne, som jeg er dybt inspireret af og overvej meget stærkt at følge. Men det giver mig kun super fede produkt sider... dertil mangler jeg stadig artiklerne og den gode integration!. http://www.seomoz.org/blog/ecommerce-seo-making-product-pages-into-great-content-whiteboard-friday Har du nogle gode eksempler på at overstående er lykkes, så vil jeg være SÅ glad for at se det!. Jeg er ikke ude på at skifte system, men vil gerne se nogle gode eksempler, så jeg kan blive inspireret!. |
Det er lidt creepy.. men det kan jeg fortælle dig om 4 måneder.
Vi er igang med at bygge en international webshop, og netop koncept og layout er lavet uhyggligt tæt på det Rand viser her. Det er næsten skræmmende at det er fuldstændig uafhængigt af denne video, men det viser blot at når man arbejder ud fra erfaringer så er der en lang række konklusioner der vil ligge tæt op af det samme.
Men jeg skal nok lave en mere udførlig case når den launcher her til April og vi kan lave status over projektet og resultater senere på året.