Er der nogen der kender et sted hvor man kan hente oplysninger og videoèr omkring programmering af følgende :
- til og fravalg af services der er opstillet på ens side. Trykker man på de valgte (knappen) kommer den ønskede service frem og modsat forsvinder den når man trykker på den (knappen) igen?
- søge modul på ens side, både til søgning af egne (udbyders) emner og emner der er lagt ind på siden af brugerne?
- oprettelses modul, således at brugerne (virksomhederne) selv kan booke og lægge deres banner reklamer ind i et fast fil format mv.?
- betalings- og beregnings modul, til betaling af banner reklamer og evt. pris oplysninger om hvad man som udbyder tager for at lægge banner reklamer ind på siden?
Der skal vist mere end videoer til at vise hvordan man lige programmerer dét. Det lyder spændende og jeg har set dig slå lign. opslag op før. Får du ikke mange henvendelser?
Jeg ville gerne have budt ind, men indtil kloning er tilladt, måtte jeg lade budet gå videre.
Ja det tror jeg gerne, har blot set at der findes meget ude på nettet. Så måske der også fandtes noget af det jeg søgte. Og jo der kommer bestemt henvendelser, men ikke så mange som jeg havde troet, måske fordi jeg placerer forespørgslerne det forkerte sted her på Amino. Skal lige kende sitet en smule bedre.
Der findes også værktøjer, der kan meget af det du efterspørger. Det med services er lidt svært at finde - altså hvor det er på brugerniveau, så brugerne selv kan slå til og fra, men den del kan du måske købe dig til.
Det lyder godt, måske vi kunne drøfte emnet over Skype en dag du har tid? Da vi ved ikke helt hvor vi skal finde værktøjerne henne. Pt. er vi også ved at se på de kandidater der melder sig til opgaven der er slået op.
Hvad ville du anslå at en sådan kode ville prissættes til?
Jeg vil rigtig gerne give et skøn, men det afhænger meget af hvilke teknologier og krav, der er i spil. Jeg har ikke din email, men jeg kan kontakte dig via Amino og Amino skal nok få fat på dig.