Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle webshop spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino.

Jeg har i noget tid gerne ville starte en webshop og jeg har så startet en op (dog ikke færdig endnu) og jeg har fået en jeg kender fra Twitter til at hjælpe mig med nogle forskellige server ting og sådan. Dog sidder jeg lidt fast nu. De fleste webshops har nemlig sådan en "Terms And Conditions" og "Privacy Policy". Jeg har bare desværre ingen idé til hvad jeg skal skrive? Skal man have en advokat til det? Har bare hørt at en advokat er ret dyr og jeg har ikke så mange penge til at starte det op. Er der nogle måder man selv kan gøre det? :)

På forhånd tusind tak!!

Venlig Hilsen

Valdemar Bonde

-

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Valdemar Du kan prøve at ta' et kig på E-mærkets juraguide - der skulle gerne være nogle skabeloner og regler om hvad de forskellige ting skal indeholde :)


Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Mange tak for jeres svar og links :)

Dem vil jeg lige tjekke ud :)

/Valdemar

-

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en ung alder og starte butik op. Hatten af for det.

Nu skriver du det  ikke på dansk. Men du kan jo finde det på mange web shop også må man låne lidt fra andre sider og tilpasse den til sin egen side.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Det er nu meningen at det skal være dansk og jeg har kaldt det for "Handelsbetingelser" :)

Jeg er allerede igang med den der fra e-mærket og modificere den på min webshop

www.bonoff.dk :)

/Valdemar

-

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål :).

I delen "Reklamation" står der at man skal sende den tilbage inden "rimelig" tid efter man har fundet ud af det. Rimelig tid? Hvad er det? Må man sætte en tidsgrænse?

-

Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. Jeg har skrevet følgende:

---------------------------------------

Handelsbetingelser

Virksomhedsoplysninger

Virksomhedens juridiske navn: Bönoff

CVR nr. 

Organisationsform:

Fysisk adresse: Danmark, Kgs. Lyngby - 2800, Kulsviervænget 17

E-mail adresse: mail@bonoff.dk

Telefonnummer: 28681560

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb på www.bonoff.dk skal du igennem 5 trin. 

1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.

2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Vælg forsendelses/betalingsmåde

4. Godkend vores forretningsbetingelser

5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Betaling

Betaling På www.bonoff.dk kan der betales med:

Dankort (xxx dkk + xxx %)

Betaling via bankoverførsel

Efterkrav (evt. gebyr + opkrævningsgebyr hos Post Danmark)

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.bonoff.dk. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.bonoff.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Fragt

Fragt For at få dine varer leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse. Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster: 

(Det finder jeg lige ud af.)

Forretningsbetingelser

Forretningsbetingelser Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.bonoff.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage

Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart væsentligt forringer varens salgsværdi. Ved køb af (nogle produkter jeg lige finder) bortfalder fortrydelsesretten, hvis forseglingen brydes.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til

Kulsviervænget 17, Kgs. Lyngby 2800, Danmark.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.

Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.

Den eneste omkostning du har når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til os.

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du udfylder returformularen på vore netbutik. Du finder formularen her

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (Reklamation) Når du handler på www.bonoff.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Hvor hurtigt skal jeg reklamere? Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.

 

Hvis der er noget galt med varen (Reklamation)

Når du handler på www.bonoff.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.

Varen sendes til:

Kulsviervænget 17, Kgs. Lyngby 2800, Danmark

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Brug gerne vores RMA skema her. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på www.bonoff.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Bönoff og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren for Bönoff er dataansvarlig og har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Cookies

På www.bonoff.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på www.bonoff.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere www.bonoff.dk.

____________________________

Er det fint? Der er nogle ting jeg ikke har udfyldt endnu men eller er det så fint? :)

-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)