Hej alle. Jeg har skrevet følgende:
---------------------------------------
Handelsbetingelser
Virksomhedsoplysninger
Virksomhedens juridiske navn: Bönoff
CVR nr.
Organisationsform:
Fysisk adresse: Danmark, Kgs. Lyngby - 2800, Kulsviervænget 17
E-mail adresse: mail@bonoff.dk
Telefonnummer: 28681560
Sådan handler du hos os
For at foretage et køb på www.bonoff.dk skal du igennem 5 trin.
1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
4. Godkend vores forretningsbetingelser
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Betaling
Betaling På www.bonoff.dk kan der betales med:
Dankort (xxx dkk + xxx %)
Betaling via bankoverførsel
Efterkrav (evt. gebyr + opkrævningsgebyr hos Post Danmark)
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.bonoff.dk. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.bonoff.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Fragt
Fragt For at få dine varer leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse. Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:
(Det finder jeg lige ud af.)
Forretningsbetingelser
Forretningsbetingelser Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.bonoff.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.
Emballage og varens stand, når du sender den tilbage
Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart væsentligt forringer varens salgsværdi. Ved køb af (nogle produkter jeg lige finder) bortfalder fortrydelsesretten, hvis forseglingen brydes.
Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til
Kulsviervænget 17, Kgs. Lyngby 2800, Danmark.
Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Du får naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.
Den eneste omkostning du har når du fortryder et køb, er portoen til at sende varen tilbage til os.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Det er ikke et krav, men ekspeditionen går hurtigere hvis du udfylder returformularen på vore netbutik. Du finder formularen her
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis der er noget galt med varen (Reklamation) Når du handler på www.bonoff.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Hvor hurtigt skal jeg reklamere? Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.
Hvis der er noget galt med varen (Reklamation)
Når du handler på www.bonoff.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler at du reklamerer så hurtigt som muligt. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger til at sende varen retur til os.
Varen sendes til:
Kulsviervænget 17, Kgs. Lyngby 2800, Danmark
Vi har brug for følgende information når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Brug gerne vores RMA skema her. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med os på www.bonoff.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Bönoff og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren for Bönoff er dataansvarlig og har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Cookies
På www.bonoff.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan afhænger af din browser.
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på www.bonoff.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere www.bonoff.dk.
____________________________
Er det fint? Der er nogle ting jeg ikke har udfyldt endnu men eller er det så fint? :)