Jeg ved hvordan jeg ser tragten hvor jeg kan følge de besøgende og deres adfærd altså hvor mange der ligger i kurven og efterfølgende falder fra i de forskellige stadier inden de skal foretage det endelige køb.
Jeg kan se det for alt trafik, men er der nogle der kan fortælle hvordan jeg kan se den selv samme tragt men kun for de besøgende der kommer via Adwords.
Håber det giver mening - ellers må i lige sige til..
// Martin
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Du kan ikke segmentere den normale kanalvisualisering, så du skal kigge på visitor flow i stedet. Alternativt, så kig på unikke sidevisninger for siderne i flowet, segmenteret så det kun er adwords trafik. Du kan også lave en ekstra profil med filter, så det kun er adwords trafik, så vil du fremadrettet kunne se den normale kanalvisualisering kun for adwords - du kan dog ikke se historiske data, men først fra den dag du sætter det op.
I øvrigt fedt at du stiller Analytics spørgsmål under "Cafe og hygge" - det er smukt :)
Du kan ikke segmentere den normale kanalvisualisering, så du skal kigge på visitor flow i stedet. Alternativt, så kig på unikke sidevisninger for siderne i flowet, segmenteret så det kun er adwords trafik. Du kan også lave en ekstra profil med filter, så det kun er adwords trafik
Kan du beskrive hvordan jeg laver denne segmentering?
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER