Jeg leder efter nogle aftaler som indbær dropshipping. Jeg håber der er nogle her på siden som kunne hjælpe lidt.
Jeg vil gerne sælge mærketøj til mænd målgruppe helst fra 15 til 30 år
Det må også gerne være brudekjoler , hår extensions, Mobiler som kan være nokia iphone 4s
det skal helst være noget i den stil jeg tænker på , Jeg ved godt jeres mening om Dropshipping at man ikke kan tjene de store penge ved det som hvis man købt ved en leverandør. Og jeg vil også kun prøve det. jeg tror på der er masse af muligheder i Dropshipping det gælder vil bare om at ha de gode tilbuds og ideer. Håber der nogle der vil giv en besked om dette. og vi kan finde et samarbejde.
Jeg ejer en virksomhed som tilbyder dropshipping på iPhonedele og accesories, det kan være det er noget du kan være interesseret i. Vi fører også iPhones hvis dette har en interesse. Du kan se mere inde på iMadeus.dk om hvem vi er.
Det kommer meget an på hvordan du definer tøjmærke? Det skal ikke tage mange sek. at finde noget interessant både i dk og eu :-)
Det er rigtigt :) Men så kan vi kalde det for kendte tøjmærker, eklsklusive tøjmærker eller hvad du nu vil. Store brands vil ikke gøre det og de brands, som jeg selv har på min side, gør det heller ikke.
Du har ret ang. store brands men de har også en helt anden indgangsvinkel til hvem der bliver godkendt som forhandler. Der er stadig i alle brancher et lille forbehold imod dropshipping, hvilket er efter min mening helt ubegrundet. Rigtig mange grossister og leverandører har selv en webshop, alt imens de sælger engros til forhandler.
Der er bestemt ikke noget forkert i dropshipping, tværtimod!
Du har ret ang. store brands men de har også en helt anden indgangsvinkel til hvem der bliver godkendt som forhandler. Der er stadig i alle brancher et lille forbehold imod dropshipping, hvilket er efter min mening helt ubegrundet. Rigtig mange grossister og leverandører har selv en webshop, alt imens de sælger engros til forhandler.
Der er bestemt ikke noget forkert i dropshipping, tværtimod!
Jeg siger skam heller ikke at der er noget forkert i dropshipping! Jeg ville ønske at jeg kunne køre det sådan.
Det med indgangsvinklen kender jeg alt til. Jeg har selv været igennem det med en del tøjmærker, så jeg ved godt hvor krævende de eksklusive tøjmærker er. Og næsten alle mine leverandører har en webshop :-)