Hej med jer, Jeg har haft det her op at vende ind mellem linierne i en anden tråd, men fokus kom på andre problemstillinger... Så derfor opretter jeg en tråd kun til dette. Det drejer sig om siden www.hergece.com I løbet af den sidste uges tid har besøgende fra googles søgeresultater været faldende... Og det går RIGTIG stærkt.. Gennem de sidste to måneder har vi ligget i snit på ca. 1200-1500 besøgende fra søgeresultater alene. Og gennemsnitligt er vi faldet med ca. 100 dagligt i løbet af den sidste uge, hvor tallet var 790 i går og 718 i dag. Nogen der ved hvorfor vi pludselig falder så meget, når vi har ligget så stabilt over en længere periode? Vi skal 4-5 måneder tilbage for at sammenligne med de resultater der er i dag. Der er ikke sket nogle ændringer og vi tilføjer nyt tekstindhold som altid og faktisk er der kommet flere menuer og MEGET mere indhold.. Så vi udvider løbende. På enkelte ord er vi røget langt tilbage. F.eks. på søgningen "gece" (der betyder "nat") lå vi på side 1 og i løbet af en uge er vi røget helt tilbage på side 5. Jeg har haft det op at vende i et tyrkisk forum, hvor der blev nævnt, at google indenfor den sidste uges tid har lavet nogle ændringer og placerer ældre domæner højere. Kan det være rigtigt? Håber der er nogle der kan svare/hjælpe... For det er godt nok irriterende med så meget tilbagegang, når det nu gik så godt... Mvh |
Besøgende fra google søgeresultater falder og falder og falder..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)