Hej Amino''er Jeg vil på vegne af counter strike teamet asperity, hører om sponsormuligheder hos jer. Asperity er et mere nyt hold indenfor counter strike verden, holdet har kun eksiteret i godt 3 måneder og har allerede haft 2 forskellige linups. Holdet har haft stor succes, og allerede nået mange gode resultater, for eksempel kan jeg henvise til XplayN Grand Prix, hvor de kæmper om at vinde denne turnering, og holdet kæmper mod nogle at landets bedste hold, der er flere der kan nævnes i top 10 i verden. XplayN Grand Prix starter med gruppe spil, hvor Asperity, blev nummer 2 i puljen, med 2 sejre og en der endte lige. Så sent som den 20-5 kom et nyt result da Asperity endte på en 9-12 plads i ESWC. ESWC står for Electronic Sports World Cup, hvor mindre hold har kæmpet om at få plads i kvalikations runde der finder sted i Fiels i Købehavn. De 3 bedste rangerede hold i Danmark er direkte til denne runde. ESWC går ud på at hvert land, der deltager i denne turnering, repræsentere et hold til et stort lan. Alle hold kæmper om første præmien på 500.000 $. Asperity vil komme til at deltage i de forskellige store lan events rundt omkring i Danmark. Senest opdatering omkring lan events, er at Asperity vil deltage i Battle IT #5, der finder sted i Aars Messecenter, og det er 5 år i træk, det bliver afholdt. Asperity vil deltage med egne t-shirt, så folk kan kende dem, og deres sponsors. Asperity består af 5 spillere, og 2 managers, der står for det meste, undtagen at deltage i holdets kampe. Grunden til at jeg skrive denne mail, det er for at høre om muligheden for et sponsorat fra jeres side
Morten Johansen |
Sponsorat
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Blackface.dk -> Billig blackmask
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)