Min kæreste blev i sommers uddannet som markedsførings økonom. Hun har siden været til et par jobsamtaler, men dog uden held. Jeg lovede at høre om nogen her inde måske kunne bruge sådan en.
Jeg håber at høre fra jer og har i nogle spørgsmål skriver i bare.
PS vi bor i Randers så det vil være dejligt hvis det var indenfor en radius af 100km
Men hør her, tror ikke der er mange som vil hoppe på sådan et jobopslag som du har lavet her. Det er for useriøst. Hvad med at linke til en linkedIn profil? Beskrive hvad vedkommende rent faktisk kan? Så nemt at det ikke at få et job i disse dage.
Markedsførings øko. er så nem at komme igennem - at det siger intet om dig som person eller dine abilities.
Hvad i alverden laver en markedsførings økonom? og hvorfor har jeg brug for sådan en i min virksomhed?
Jeg tror ærligt talt heller ikke at mine kunder ved hvad de skal bruge en "designteknolog" til, men sådan en gemmer sig alligevel her om hjørnet. Men lur mig om de ikke forstår ordet "designer"
Så smid den ud lidt mere lavpraksisk - De job ansøgninger jeg har svaret her på amino, har været folk der fortalte hvad de kunne bringe til bordet. Deres kvaliteter.
Så måske det hjælper lidt på henvendelserne :) Held og lykke