Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvem skal man vælge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 77
Fra  Iværksætter - Med flere virksomheder Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har en kammerat som vil til og starte en webshop. Han spurgte mig hvor han skulle henvende sig.

Hvem er gode og relative billige?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19

En som er rigtig, rigtig billig er Wordpress løsningen. Det er blot at finde et gratis/købe design (anbefaler woocommerce), og så installere det på wordpress..

Jeg har skrevet en artikel om det, og den handler om at start webshop uden programmering.

Ellers er der også Magento, og prestashop, som jeg har hørt meget godt om :-).

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 22:24

Jeg ejer og driver gadget-webshoppen ProGadget.dk. Denne webshop er bygget op i magento, som er super dejlig at styre din webshop i. Hvis det skal være en magento-webshop kan http://getashop.dk/ være en mulighed. 

En anden mulighed er en prestashop, som et par unge gutter herinde kan opbygge til en god pris.

Hvis det skal være billig i opstart, kan han vælge at leje en webshop hos shopify eller dandomain eller et andet sted, hvor han har en webshop fra ca. 350 kr. om måneden uden at skulle til at betale de store summer i opstart.

Du/han skal desuden overveje betalingsmetoder. Hvis det skal være billigere en NETS / TELLER løsning, som har rimelig høje ansøgningsgebyrer, kan Ewire måske være en mulighed.

Skriv endelig til mig, hvis du skal have uddybet noget.

Vh

Casper Harlev

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:25

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 06:54

Hej Morten

Vi vil meget gerne hjælpe din ven! 

Du kan læse mere om vores produkt her: Webstock.dk/webshop

Jeg har tilladt mig, at indsætte en lille sektion om, hvorfor i mener, at vi er et godt val (:

Vi sidder ikke et sted ude i cyberspace og leverer et it-system til dig, fordi alle siger, at internettet er en sikker genvej til vækst. Vi fortæller dig, at internettet langt fra er en sikker genvej til at sælge mere. Vi fortæller dig, at der er mange udfordringer og faldgrupper i at etablere og drive en netbutik – for så derudover at kæmpe mod de utallige andre netbutikker. Det ved vi, fordi vi selv har lært det på den hårde måde…

Når det så er sagt, så bruger vi vores erfaringer fra at drive succesfuld netbutik til at hjælpe dig i gang. Vi er ikke interesserede i at sælge dig en løsning og så gemme os ude i cyberspace igen.

Vi er imidlertid meget interesserede i at tilbyde en løsning, som du virkelig kan bruge og får fuldt udbytte af. Vi er der for – i samarbejde – at gøre din netbutik til en succes. Og vi er ikke større, end vi altid er i nærheden af dig.

Vi har drevet netbutikker i 10 år og kender derfor til alle de udfordringer, man møder på vejen. Nogle af dem kan vi hjælpe dig til at undgå, mens vi kan guide dig bedst muligt igennem andre udfordringer, således du får de bedste muligheder for succes på nettet. Vi har begge ben plantet solidt på jorden og er ikke tilfredse før du er tilfreds.

Vi har drevet e-shops i over 10 år (fx Makalay.dk ), samt diverse tilknyttede sider. Tag et kig på siden ved at klikke på linket til højre herfor.

Hvis det har interesse må du meget gerne kontakte mig på mail eller telefon:

Lasse Juhl

60152000

Lasse@webstock.dk 

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:43

Hej

Jeg kan tilbyde en komplet køreklar nopCommerce webshop for 2995,- inkl. moms såfremt et af vores standard design vælges. Dertil kommer webhotel(Windows ASP), domæne, betalingsløsninger.

Læs mere på www.weroshop.com og www.nopcommerce.com

Såfremt din ven har den tekniske interesse og formåen kan et alternativ være at købe vores webshop softwarepakke som han selv skal installere på domænet fra 299,- inkl. moms. Nem installation læs mere om Webshop produkterne her  http://www.weroshop.com/c/1/weroshop 

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:46

Evt. anbefal ham bogen "Webshop hvordan" :-)  Det er en rigtig fin guide til at komme igang.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 19:52

Hej Morten

Jeg kan tilbyde en køreklar billig webshop til din kammerat. Det er en såkaldt hosted shop, som hele tiden bliver videreudviklet, nye integrationer, nye sikkerhedsforanstaltninger, mobiltemplates osv.

Når jeg siger billig, så synes jeg selv det er rigtig billig. Hvis han selv kan lidt med kodning/design kan han jo selv designe videre på en af vores 31 gratis skabeloner. Ellers kan han få et unik designet lavet af os. 

Det hedder hosted shop, og som navnet siger så er det en shop som ligger på vores server og vores system som han bruger. Fordelen er at når én ting bliver udviklet så får alle kunder glæde af det da det automatisk bliver tilføjet hans shop.

Nå, men vores shop kan han starte op for 0 kr. eller vi kalder det også gratis Smile

Så er det bare hvor mange features han vil have med i shoppen, og der har vi 3 pakker: Basic, Standard eller Pro. Basic er en fuld køreklar shop og med mange spændende muligheder. Stardard har lidt flere muligheder med flere integrationer og features. Dette er vores mest solgte. Pro siger sig selv, der får du hele pakken og kan sagtens slå de systemer du kan købe for 80-100.000 kr. Her betaler du stadig kun for hvert måned og ikke et opstarts beløb.

Hvis han kan en del med kodning osv så er det også lige noget for ham at vores frotend er åben, hvis han få lyst til at lave et helt vanvittigt design som ingen har set før Smile Samtidig er css åben og han kan edit i header osv.

Vi hjælper ham selvfølgelig med support hvis han støder ind i problemer, men vi kan også sætte shoppen op som han vil have den (timebasis) men ellers er der ingen yderligere omkostninger end 0 kr og prisen for den pakke han vælger (fx basic for 299kr/md) hvis han selv kan gøre arbejdet.

Betalingsløsning er også muligt, det koster 109 kr pr måned for vores betalingsgateway som han kan læse mere om på vores hjemmeside.

Men se lige på

http://www.ewebsystems.dk/webshop og
http://ewebsystems.dk/komplet-funktionsliste/

Så kan han blive meget mere klog på det hele og se hvad de enkelte pakker indeholder.

Han kan få din egen personlige demo som han kan konvertere til en liveshop når han er færdig, så han ikke skal starte forfra.

http://ewebsystems.dk/produkter/10-gratis-demo/81-shop---gratis-demo/

De bedste hilsner og en go aften

Morten Fröhlich

eWebsystems.dk 

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 19:57

Jeg har hørt, at PrestaHotel skulle være godt. Jeg har ikke selv en webshop, men hvis jeg skulle have en ville jeg helt sikkert snakke med dem. Prestashop er forresten også et godt system, og det er ret simpelt. Måske skal man lige lære det at kende lidt, men når man har gjort det, så spiller det hele bare :)

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)