Som de fleste ved, så koster det en tusse til Røde Kors, hvis man vil have et indlæg slettet. Det har heldigivis afholdt de fleste fra at bede om at få ting slettet, og måske også holdt nogle stykker på måtten i ophedede situationer.
Det er jo smart nok, med en sådan bødeanordning, men jeg er ærlig talt skuffet over dit valg af organisation.
Det bedste ville være at støtte "Læger uden grænser LUG", de gør et rigtig godt stykke arbejde og så har de ikke hovedkontor på strandvejen i københavn og betaler dermed ikke en formue i husleje for at ligge der.
Jeg er personligt meget skuffet over Rødekors og støtter hellere LUG.
Rolig nu drenge....jeg talte bare mine tanker, der var intet negativt i det.
Synes bare ikke at en organisation, der vælger et hovedkontor på Strandvejen i Købehavn, som i øvrigt er tæske dyrt at have på det sted, skal have de frivillige penge. Det er nok et spørgsmål åm hvor meget af donationerne der går adminstrativt og hvor mange der går til nødhjælp.
Der ved jeg at LUG bruger et større proncentdel af deres donnerede penge til nødhjælp end de andre gør.
Bare så vi er enige, de gør vel deres arbejde selvom de bor på strandvejen, men der går flere penge ud fra LUG til de lidende i verden.
Inden der er nogen der får alt for ondt et vidst sted, mener jeg faktisk at Røde kors har fået bygningen på Dag Hammerskjolds alle stillet til rådighed gratis af staten. Man kunne nemlig på et tidspunkt købe den, men lejer skulle ikke betale leje :-(