Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Madsnedkeren Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er 800 besøgende på min hjemmeside www.madsnedkeren.dk hver måned men alt for få af dem bliver kunder.

 

Jeg vil være glad hvis jeg får lidt kritik. Både godt og skidt..

 

Tak

 

//Morten

www.madsnedkeren.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ikke så vild med menustrukturen. Dropdown menuer har jeg ikke så stor fidus til, og disse her ser míg lidt uprofessionelle ud.

Så e der indholdet af dropdownmenuerne fx. under Frokost. Her står der efterår. Det rejser spørgsmålet hos mig "Hvad betyder efterår???". Nå, jeg klikker på denog kan se en 7 dages menu. Regner med at det er den man får om efteråret. Jeg tror nu at jeg hver mandag hele efteråret får den samme ret, og det ryger der nok mange potentielle kunder på.

Overvej ikke at gå så meget i detaljer med konkrete menuer, og årstider, men hav fx. blot en side under frokost som det der står under info, og sørg for at have et link med "Kontakt os for et tilbud" på så mange sider som muligt.

Dette er en fejl: frokost løsningen/kantinedriften er forbeholdt medarbejderne hos (virksomhedens navn) Slet det helt.
Læs iøvrigt e-pusher, og vær opmærksom på hvor meget der egentlig også gælder for din side. "Konverteringer" er nøgleordet.


Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

 

Det første som jeg ligger mærke til at din forside (intro). Den starter med at du søger virksoheder som du kan lave mad til.( Efter min mening bør den stå på en anden side. F. eks "Kantine søges") Men jeg vil gerne se en forside. Ikke en forside hvor du skriver hvem du gerne vil have som kunder. Dernæst er din intro skrevet med små bogstaver i et nyt afsnit. det falder lige i øjnene hos mig at der ikke er nogen store bogstaver. (Jeg har lige kigget videre og kan se at der ikke er nogen store bogstaver på hele sitet. Det er jo nok meningen, men det falder lige i øjnene hos mig. Specielt når dit navn ingen gang er skrevet med stort.)

 

Jeg sidder og kigger på din kontakt side. Hvad med et telefonnummer. Du har adresse og cvr nummer, men ikke tlf nr. Det virker godt med et tlf, for så har folk valget om de vil ringe, de skal ikke på nettet for at kontakte dig, men kan ringe mens at de kører hjem fra arb........

Så syntes jeg at der mangler en side med "firma profil". du skriver lidt om dig selv på forsiden, men jeg syntes at der mangler noget mere information omkring firmaet og dig selv. Jeg vil nok lave en firma profil eller "om mig" side hvor jeg skrev noget mere om at jeg havde været i lærer hos Meyer osv osv. For ved at læse/skimte forsiden tror jeg kun at du laver mad til firmaer.

Sidder og tænker om det "kun" er de mwnuer som du leverer eller om du også tager imod specielle ordre. Det kan jeg ikke lige udlede af siden.

 

Jeg håber at du kan bruge min kritik og at jeg ikke har ramt helt forbi din målgruppe.

 

Held og lykke

MSB
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)