Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Websystem til internationalt website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står overfor at skulle lave et internationalt website for en virksomhed.

Virksomheden er et salgs og distributionsselskab, som sælger B2B i hele norden, og nu også skal ud på verdensmarkedet med deres egne produkter.
I den forbindelse skal der et website op at stå, som primært skal vise virksomhedens produkter (500-700 varenumre), og naturligvis også virksomhedsinfo, dertil login system for distributører som kan hente diverse former for materiale.

Websitet skal være multisproget, med i starten 4-5 sprog, og udvidelse til en 10-12 stykker på sigt.

Jeg er i tvivl om hvilket system jeg skal starte op på. En ting er sikkert, skal være et ASP.NET baseret system.

Der er ikke tale om en webshop, men i stedet fremvisning af virksomhedens produkter.

Så hvad ville du vælge af løsning hvis det var dig?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:24

Lund.dk:
Jeg er i tvivl om hvilket system jeg skal starte op på. En ting er sikkert, skal være et ASP.NET baseret system.

Jeg vil tage en Umbraco hvis det skal være .NET. Men så skal du bruge den der hedder 4.7.1 fordi deres version 5 halter vist lidt bagud lige pt. med sprogversionering.

Lund.dk:
I den forbindelse skal der et website op at stå, som primært skal vise virksomhedens produkter (500-700 varenumre), og naturligvis også virksomhedsinfo, dertil login system for distributører som kan hente diverse former for materiale.

Alt det er indbygget i Umbraco og hvis produkterne har forskellige egenskaber så kan dette nemt sættes op uden én eneste linie kode.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:49

Tak for svar.

Umbraco er også hvad jeg har kigget på, som kunne gå hen og være en god løsning.

Kan du evt anbefale gode tilføjelser til formålet?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:02

Lund.dk:
Kan du evt anbefale gode tilføjelser til formålet?

Den eneste udvidelse jeg kan komme på er en multifile uploader som gør at du kan vælge 100 billeder og uploade dem på én gang. Ellers skal du gøre det fil for fil.

Men finder du den rette Umbraco-nørd så kan han trylle med grundsystemet så man får våde øjne - så man behøver ikke alle mulige slags plugins til det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 21:03

Jeg ville tage et kig på drupal, det er dog php baseret. Men rigtig alsidig og nem at styre med hensyn til rettigheder på bruger profiler og lign.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:28

Jeg ville også gå efter Drupal, hvis ikke det var fordi du er fast besluttet på asp. Drupal er perfekt til store sites og kan skaleres til det uendelige.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)