Hej Aminoer Jeg står overfor at skulle lave et internationalt website for en virksomhed. Virksomheden er et salgs og distributionsselskab, som sælger B2B i hele norden, og nu også skal ud på verdensmarkedet med deres egne produkter. Websitet skal være multisproget, med i starten 4-5 sprog, og udvidelse til en 10-12 stykker på sigt. Jeg er i tvivl om hvilket system jeg skal starte op på. En ting er sikkert, skal være et ASP.NET baseret system. Der er ikke tale om en webshop, men i stedet fremvisning af virksomhedens produkter. Så hvad ville du vælge af løsning hvis det var dig? |
Lund.dk:Jeg er i tvivl om hvilket system jeg skal starte op på. En ting er sikkert, skal være et ASP.NET baseret system.
Jeg vil tage en Umbraco hvis det skal være .NET. Men så skal du bruge den der hedder 4.7.1 fordi deres version 5 halter vist lidt bagud lige pt. med sprogversionering.
Lund.dk:I den forbindelse skal der et website op at stå, som primært skal vise virksomhedens produkter (500-700 varenumre), og naturligvis også virksomhedsinfo, dertil login system for distributører som kan hente diverse former for materiale.
Alt det er indbygget i Umbraco og hvis produkterne har forskellige egenskaber så kan dette nemt sættes op uden én eneste linie kode.