Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en billig webdesigner er der nogen der kan hjælpe?

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:51

Prisen afhænger af hvad du skal have lavet og hvor omfangsrigt det er.

Jeg kan tilbyde dig en 100% tilpasset hjemmeside med CMS (baseret på Wordpress) for ca. 1300,- (plus/minus hvad der nu er af "specielle" elementer)

Jeg skulle mene, at denne pris er relativt billig :-)

Tilmeldt 15. Mar 12
Skrevet kl. 09:49

Hej

Jeg har en ide som allerede er der men der er så mange at tage fat i så jeg tror også der er kunder til mig. Jeg vil have den bedste hjemmeside på nettet hvor man kan booke private sommerhuse igennem,

Dem er der nogle sider af ja men så må I jo være med til at søger for at min side er øverst når der bliver søgt på sommerhuse, det kan I da godt klare ikk.

Lidt om det tekniske.

Jeg ønsker det på den måde at på forsiden skal der være mulighed for at lægge en lille video ind med sit sommerhus og der skal feks være plads 4-6 sommerhus på forsiden som selvfølgelig skal koste lidt ekstra at have sit hus på forsiden og så forestiller jeg mig også at der selvfølgelig skal være en afkrydsnings mulighed I ved alt det der med sauna spa pool brændeovn antal sovepladser osv.

Mine undersider skal så være delt op i Vestjylland Østjylland Sønderjylland Nordjylland Lolland

Falster Sjælland og Bornholm måskelidt mere specifik men det kan vi tage senere. Jeg ønsker også en side for sig selv med luksus husene og kunne evt godt tænke mig der kom speciel fokus på Løkken og Marielyst det er jo der de unge vil hen. Der må også gerne være som man kan søge på sommerhuses ugentlige lejepris delt op i priser feks. fra 3000 - 5000 5000 - 7000 osv.

Der skal også være en kalender tilknyttet hver sommerhus så evt lejere kan se hvornår det aktuelle hus er udlejet.

Så skal der også være betalings muligheder for sommerhusejerne til min side for jeg skal jo helst tjene lidt penge på det her.

På siden skal der også ligge er tilbud om at jeg kommer ud og tager billeder og evt video af deres hus og skriver annoncen for udlejer.

Jeg ønsker også en underside om hvad der sker de forskellige steder altså bare det vigtigste. Feks. hvis der sker et eller andet ekstra ordinært i Løkken så kan jeg skrive lidt om det på min side.

Og muligheden for nyhedsbrev til mine kunder også så de kan få at vide hvad der rører sig.

Kan du komme med et godt tilbud på sådan et projekt hvor min side er med i toppen google

PS det her er en standard mail jeg har sendt rundt til en masse forskellige designere 

www.ferieboligweb.dk ...jeg forestiller mig noget i den stil her bare noget skarpere i designet men med samme muligheder ...mht. til optimering hvis vi finder ud af at du skal optimere bliver det jo noget med en mnd. ydelse for at optimere ikk og jo højere på google jo højere pris til dig ikk ...men det skal altså være billigt ... det billigste bud jeg har fået indtil videre er 6999 kr. det skal være billigere ...du kan evt. også laves med noget skabeloner så bliver det jo ikke så omfattende.

MVH Bo

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:57

Wow.

Det er et meget omfattende projekt, og hvis du vil have "den bedste side" har jeg svært ved at se hvordan det kan laves så billigt som du ønsker.

6999 DKK lyder meget billigt i denne sammenhæng - til sammenligning var mit bud på en standard "simpel" informativ hjemmeside for en virksomhed.

Du må meget undskylde, men du er naiv hvis du tror det kan laves billigere end 6999 DKK med de funktioner du ønsker på siden. Tænk på arbejdstimerne, ting koster det de koster - og hvis du vil have kvalitet, må du have den store pung op af lommen!

Held og lykke med dit projekt :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:43

BoMeyer:
det billigste bud jeg har fået indtil videre er 6999 kr. det skal være billigere

Du skylder mig et nyt tastatur fordi med den kommentar og din store beskrivelse af det du skal have lave samt min daværende indtagelse af kaffe så fik jeg vasket mit keyboard med kaffe.

Hvis vi antager at du skal have en dansker til at lave ovenstående og vedkommene har en timeløn på 300 kr (som er MEGET lavt) så er der ikke engang plads til 24 timers udvikling. Her skal vi så også lige medregne design som sagtens kan koste 3000 for en billig designer (bemærk at vedkommende skal kunne se din ide for sig og lave alle siderne).

Skal vi sige at du får en studerende til at lave det som vil lave det for 150 i timen (så vi holder os inden for de 7.000 som du syntes er for meget) så er det 24 timer afsta til programmøren.

Nu skal sådan en også have mad og sove så lad os sige at han arbejder 6 timer om dagen. Det giver så ialt 4 dage.

På disse 4 dage skal han:

1) Have forståelse for din ide

2) Have overblik over hvad der skal laves

3) Lave koden - dette er den største post

4) Teste løbende

5) Du kommer sikkert med nye ideer løbende (det er en naturlov)

En pris jeg kunne forestille mig med simpelt design + programmering vil nok ligge på omkring 25.000 uden at gå i detaljer med det. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 15. Mar 12
Skrevet kl. 11:11

Nå så må jeg gøre prøve at gøre det selv ved hjælp af skabeloner men tak for svar

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:11

Send mig en besked over gb

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:19

I stedet for at skrive her er det faktisk nemmere at du selv sender ham en besked men gor det via PM

Billige seo pakker

Tilmeldt 15. Mar 12
Skrevet kl. 14:01

???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)