Hej, jeg er en 14 årig dreng, som søger noget arbejde. Det kan både være fysisk eller over internettet. Jeg bor tæt på midt by I KBH. Jeg kunne dele nogen flyers ud eller noget andet.Jeg er meget pligtopfyldende og har programmeret siden jeg var 8 år. Jeg kan programmerer i Objective C - Det man mainly bruger til at lave IOS apps, som jeg nok vil sige er det jeg er bedst til. Jeg kan også noget HTML, PHP, Flash og en smule Javascript, men webscripting er ikke min stærke side. Dels fordi jeg ikke har interreseret mig særlig meget for det da jeg var yngre, men det er jeg begyndt nu, hvor jeg læser om Affiliate Marketing osv. Jeg kan også en del i Java. Alt i alt er jeg meget logisk tænkende. Mine danske fagligheder er vel ok, men det kan i selv vurderer ud for det i læser. Omkring penge så havde jeg ikke tænkt at det skulle være særlig meget. Bare lidt lommepenge, da jeg også har masser af lektier og skole. Jeg ville nok kunne arbejde 1-2 timer om dagen, hvilket går an på hvad det er for et arbejde. Jeg havde en del mere at skrive, men det har jeg desværre glemt nu. |
Kan du sætte rich snippets på min hjemmeside til en fornuftig pris? :)
- Alexander Baandrup Larsen