Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger arbejde - 14 årig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er en 14 årig dreng, som søger noget arbejde. Det kan både være fysisk eller over internettet. Jeg bor tæt på midt by I KBH. Jeg kunne dele nogen flyers ud eller noget andet.Jeg er meget pligtopfyldende og har programmeret siden jeg var 8 år. Jeg kan programmerer i Objective C - Det man mainly bruger til at lave IOS apps, som jeg nok vil sige er det jeg er bedst til. Jeg kan også noget HTML, PHP, Flash og en smule Javascript, men webscripting er ikke min stærke side. Dels fordi jeg ikke har interreseret mig særlig meget for det da jeg var yngre, men det er jeg begyndt nu, hvor jeg læser om Affiliate Marketing osv. Jeg kan også en del i Java. Alt i alt er jeg meget logisk tænkende. Mine danske fagligheder er vel ok, men det kan i selv vurderer ud for det i læser. Omkring penge så havde jeg ikke tænkt at det skulle være særlig meget. Bare lidt lommepenge, da jeg også har masser af lektier og skole. Jeg ville nok kunne arbejde 1-2 timer om dagen, hvilket går an på hvad det er for et arbejde. Jeg havde en del mere at skrive, men det har jeg desværre glemt nu.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:14
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:19

Hej Mogens

Jeg har længe gået med en fremragende (synes jeg selv ihvertfald) idé, til en app.

Tror ikke det er alt for indviklet, hvis du er god til det..

Hvor meget ville det koste? :-)

- Jonathan

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 21:28

Kunne godt bruge en app og har sendt dig en pm

Mvh Jesper

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43

Hvorfor ikke opstarte en hjemmeside? Jeg er da overbevist om at du godt kan få succes, hvis du knokler for det - du kan jo html, php, og det andet - og det er ikke alle der kan det :-).

Fra KBH
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:08

Jeg ved ikke helt hvad jeg skulle skrive om på min hjemmeside. Jeg interessere mig meget for gadget, teknologi og sådan, men konkurrencen er alt for stor lige nu.

Jeg vil også sige tak til alle dem der har skrevet en PM. Jeg har fået rigtig mange tilbud så jeg må prioterere og vælge det jeg finder mest interesant. Skal nok få skrevet tilbage til alle.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

MogensGal:
Jeg ved ikke helt hvad jeg skulle skrive om på min hjemmeside. Jeg interessere mig meget for gadget, teknologi og sådan, men konkurrencen er alt for stor lige nu.

Lav en personlig blog? Så kan du jo finde ud af, om det at blogge er dig, og derefter er det bare at finde den rigtige niche! :-).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)