Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ville egentlig have ventet, men...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

siden den er et seo helved den bliver i samme url og siden virker ret uoverskuelig da man ikke lige hurtigt ser man skrifter side , der skriftes ikke logo alle siderne ser meget ekstremt ens ud , lav noget mere unikt , da det øverst slet ikke skrifter kun det  midten det gør der går enkle mere sekunder før opdager man er på en nye side desuden skrifter url ikke derved endnu mere vigtigt logo skifter ud så man kan se det er ny underside , det er ikke lige nødvendigt ved normalt design hvor man kan se url skifter

der mangler alt seo udnytte social medier logoer siden google plus facebook , twitter

unikke titler på siden op til 70 tegn på siden viser google

der er slet ikke starte på h1 og h2 h3 med mere overskrifter og underskrifter på siden der gør siden tekst mere overskuelig og det har en lille seo værdi

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hehe jeg håber du har lagt det gamle på linket igen. For det ligner virkelig en gang lort.

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:03

hva koster en pap figur ca og hvor længe tager det at tage den ca ? bare normal str mand

af interesse - vil måske købe senere

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:04

hvor lange tager det at lave *

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:05

Jeg må give alle de andre ret - det er simpelthen en ommer.

Siden er en katastrofe, den afspejler på ingen måde professionalitet, men viser i stedet du har en hobby som du syslr med i fritiden i din egen kælder. 

Du er SÅ langt væk fra målet, så langt væk fra noget som fungerer. Der er desvære intet positivt at sige. Menu, opsætning, grafik, tekst, billeder - det ligner noget som var hot i 90'erne - men vi er kommet videre.

Det er hårde ord du får, men tag dem til dig. For din egen og virksomhedens skyld. 
Siger det ikke for at genere dig, eller rakke dig ned - men som en hjælp til dig, så du kan se du er på helt forkert spor. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:09

Jeg så slet ikke du solgte webdesign Smile

Hvis du vil se hvordan design se ud i dette år tusinde så kan du få inspiration her http://themeforest.net/

Måske det var bedre at smide 11 USD på et godt design, og så fokusere på noget du er god til.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Efter at have læst nogle af svarene, så tænker jeg på hvorfor folk overhovedet gider kommentere. Hvis en kommentar som "det ligner en gang lort", er særlig konstruktiv og brugbar, så har jeg vist været væk for længe. Jeg kan ikke se hvorfor man gider kommentere hvis kommentaren er komplet ubrugelig, og kun har til sinde at gøre personen der ejer siden, ked af det.

Med det sagt, så forstår jeg godt hvorfor at folk ikke synes at siden er særlig pæn. Du siger at der mangler et sejl, og motoren ikke er sat til turbo, men for at være helt ærlig så mangler du det ydre skrog. Det ydre skrog ér der, men der er ret mange huller i, og vandet fiser ind. Uanset hvor mange knob du sejler med, så vil vandet stadig fosse ind, og når man er i et hajfyldt farevand, med langt til land og ingen udsigt til andre både, så kan det næsten kun gå galt.

Min mening omkring siden

Da jeg klikkede ind på siden, så fik jeg overhovedet ikke indtrykket af at det var en side, der lavede tryk og grafik. Efter 2 sekunder troede jeg at det havde noget med politik at gøre, da jeg så hr. Villy Søvndal midt i det hele, som det eneste iøjnefaldende grafiske element, udover banneret/logoet i toppen, som jeg valgte at overse til at starte med, grundet det ser rodet og pløret ud.

Efter adskillige sekunder på siden, vælger jeg så at læse nogle af de ting der står (kun fordi jeg vil give kritik - ellers var jeg smuttet for længst), og får nu indtryk af at det har noget med grafik og tryk at gøre.

Jeg klikker lidt rundt på siden, men orker næsten ikke at læse teksten der står på siderne. Der ser komplet uoverskueligt ud med den tekst/font du har brugt, og mine øjne bliver meget forvirret. Værre er det når man klikker på eksempelvis "skilte" i menuen, og derefter klikker på eksempelvis  "Alt andet", hvor der er en masse tekst der flyver forbi, før man kommer til den pågældende side.

Hvis du går ind på siden "laser", og får vist billedet af den såkaldte laserskære, så er billedet ikke engang skaleret ned til den størrelse den skal, hvilket kan ses. Se her: http://www.pbtryk.dk/billeder/laser/laser.png

Menuen er meget, meget dårlig. Hvorfor bruge dårlige billeder som menupunkter? Jeg har gode øjne, og læser rimeligt godt, men selv jeg havde svært ved at tyde eksempelvis "laser". Min farfar ville ikke kunne læse det. Til det skal det siges at min farfar bruger virksomheder der laver tryk, da han ejer en virksomhed, der skal bruge tryk på diverse ting - hvilket altså vil sige at du har mistet en kunde.

For lige at springe rundt i det, så kom jeg i tanke om din forside igen. Sort baggrund, sort base. Men LILLA baggrund til nyhederne? Det ser virkeligt ikke ret godt ud.

Konklusion

Mit absolut bedste råd må være, at du skal starte forfra. Det er hårdt, men nødvendigt. Du kan selvfølgelig også gå ind og modificere hele designet i sådan en grad at det bliver mere overskueligt, brugervenligt og pænt, men for at være ærlig, så skal der virkelig meget arbejde til.

Det værste er sådan set, din virksomhed også designer hjemmesider, hvilket må være en absolut stor motivation når det kommer til at fremvise hvad det præcis er din virksomhed kan. Ud fra din hjemmeside at dømme, så er det ikke den grafiske del af webdesigns din virksomhed skal stå for - jeg ville helt fjerne den sektion.

Det nuværende design er vel heller ikke seriøst sat op til en webshop. Det går simpelthen ikke - jeg tror du bliver slemt skuffet over resultatet, da den umiddelbare indskydelse når man ser siden er: Det her er ikke en hjemmeside jeg vil købe noget som helst online på!

I øvrigt er alle punkter i din menu (billederne), også større end de skal være - du har skaleret dem ned via "width og height", hvilket man altså nemt ser (når det er så meget), og derfor gør det hele mere uoverskueligt.

Jeg håber du laver det hele om, hvis ikke - så held og lykke.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:19

Super godt indlæg, Morten. 5 stjerner for det!

Jeg synes egentlig siden er meget overskuelig, og jeg har ingen problemer med at finde rundt, men er enig med de andre i, at scroll-bars ikke høre til på nutidige hjemmesider. Uden at være ekspert på området, så mener jeg at have hørt, at nogle browsere, slet ikke kan afvikle sådanne sider.

Derfor ville jeg anbefale dig at lave en browsertest.

Derudover bør jeg nok ikke komme med for mange gode råd (vedr. grafik, typografi, mv.), da min egen hjemmeside, nok heller ikke holder til et tjek fra nutiden! Big Smile

Har i øvrigt sendt dig en opgave. Jeg ved fra tidligere opgaver, at du er god til at lave folietekster, så håber du snart sender et tilbud til mig på opgaven.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 18:37

2 ting der umiddelbart falder mig ind.

Jeg kan godt lide dine "faner" i bunden af siden. altså dem med tryksager, skilte o.s.v.

Hvis de nu bare lå som store billeder på forsiden uden så meget andet og så skal de være meget lysere.

Nu er de meget svære at se

Og så skal du skynde dig at ændre din font. De fleste andre fonte ville være bedre tror jeg

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)