Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hent Xara Xtreme 5 gratis

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Ved ikke, hvad andre laver lørdag aften. Jeg har lige opdateret min hjemmeside, og ledte efter noget om Inkscape, og faldt så over denne side: http://giveaway.downloadcrew.com/

De giver Xara version 5 (et par år gammel) væk gratis.

Jeg har selv prøvet at hente og installere det, tilsyneladende uden problemer.

Vær opmærksom på, at tilbudet kun gælder til kl. 23:59 i dag, så skynd dig, hvis du mangler et sindssygt hurtigt vector-tegneprogram. (Det er engelsk tid, så i virkeligheden er det 0:59).

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:00

kunne der ikke laves en film og grafik og mere tekst om dette program jeg har aldrig hørt om det og render ind i problemer tror jeg vis der ikke er en dansk forklaring godt på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:21

husk at installere/åbne/registrere med det samme - ellers ryger "rabatten"

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 23:26

Hej Mikael.

Jeg har lige ledt efter danske sider om Xara - det er ikke mange, jeg har fundet.

Hvis engelsk er et problem, er der Inkscape, som er open source, og til dette findes dansk installation og et hav af videoer og tutorials.

Jeg bruger selv Inkscape efter at have været igennem diverse betalingsprogrammer. En rigtigt positiv ting ved Inkscape er, at gennemsigtig baggrund er default, så man nemt kan lave ikoner og logoer. En dårlig ting ved Inkscape er, at det forbruger memory i voldsomme mængder. Det forventes delvist løst i næste version (0.49), men der er ingen dato for denne endnu.

Jeg er ikke sikker på, at jeg selv vil bruge Xara, men jeg har lige leget lidt med det, og det er godt nok hurtigt. Jeg har dog ikke checket, hvordan det er med gennemsigtige baggrunde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:45

nå men så må jeg prøve det program Inkscape , jeg skal selv lave lidt logoer på min forside stripdanmark med alle vores strip service topløs servering ,fotomodel mandestrip pigestrip med mere , jeg takker mange gange for det gode tip du gav her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:50

xara ser ved første øjekast interessant ud for begyndere som ikke vil ofre penge på illustrator, og de mange templates der følger med, samt de for mig ukendte værktøjer ifht illustrator, gør det faktisk nemt at lave noget spændende grafik, eller for den sags skyld hele brochurer og websider.

De griber måske over et for stort område, men thumbs up for et stykke gratis software, som man kan se der ligger mange timers arbejde i.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo, det kan vist stort set, hvad man har brug for.

Umiddelbart virker det ikke så intuitivt på mig som Inkscape, men jeg har lige prøvet at lave en png-fil m. gennemsigtig baggrund, og det gik fint. Så: det kan bruges til logoer og web-knapper mm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)